سردار نقدی:

دشمن تصور می‌کند که افزایش جمعیت ایران برای آن‌ها خطرآفرین است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه «قرارگاه جوانی جمعیت» در سپاه تشکیل شده است، گفت: جمعیت جوان، سالم و پویا از مؤلفه‌های قدرت ملی و شاخص مهمی در توسعه کشور به شمار می‌رود.
تصویر دشمن تصور می‌کند که افزایش جمعیت ایران برای آن‌ها خطرآفرین است

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش ملی جوانی جمعیت که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، تجردگرایی را خطری بسیار جدی برای جامعه دانست و اظهار کرد: جمعیت جوان، سالم و پویا از مؤلفه‌های قدرت ملی و شاخص مهمی در توسعه کشور به شمار می‌رود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به تأثیر جمعیت بر امنیت کشور اضافه کرد: دشمن برنامه‌ریزی کرده است تا جمعیت ایران افزایش نیابد؛ چون تصور می‌کند که افزایش جمعیت ایران برای آن‌ها خطرآفرین است.

وی با بیان اینکه موضوع جمعیت بسیار مهم است و نباید آن را دست‌کم گرفت، متذکر شد: اگر خطر جنگ و یا خسارتی کشور را تهدید کند، قابل جبران است؛ اما کوتاهی در حوزه جمعیت، قابل بازگشت نیست.

سردار نقدی با بیان اینکه «قرارگاه جوانی جمعیت» در سپاه تشکیل شده است، گفت: مشوق‌هایی در این قرارگاه در نظر گرفته شده و آثار مثبتی در حوزه جمعیت داشته است؛ همچنین خانواده‌های چندفرزندی در سپاه و تعداد ازدواج‌های کارکنان نیز افزایش یافته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به روند فرزندآوری در سپاه تأکید کرد: باید سن ازدواج در سپاه کاهش یابد و در این راستا باید راه را برای جوانان هموار کرد. ازدواج جوانان و فرزندآوری مهم‌ترین امر به معروف در کشورمان است.

وی با تأکید بر هدف‌گذاری قرارگاه جمعیت سپاه در جهت داشتن سه فرزند در خانواده هر یک از کارکنان سپاه، افزود: قرارگاه جمعیت سپاه در سال آینده بر اساس پیامدها برترین‌ها را انتخاب می‌کند؛ نه بر اساس تلاش.

سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که موضوع ازدواج و فرزندآوری را در خانواده‌ها و جامعه گسترش دهیم.

منبع: ایسنا

681585