حضور بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر حج تمتع در سرزمین وحی/ اعزام زائران همچنان ادامه دارد

وزیر حج و عمره عربستان گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از کشورهای مختلف جهان به سرزمین وحی رسیده اند و اعزام زائران به عربستان همچنان ادامه دارد.
تصویر حضور بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر حج تمتع در سرزمین وحی/ اعزام زائران همچنان ادامه دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، توفیق الربیعه وزیر حج و عمره عربستان با اعلام اینکه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از کشورهای مختلف جهان به سرزمین وحی رسیده‌اند و اعزام زائران به عربستان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: این آمار ورود زائران تا تا پایان روز پنجشنبه آخرین روز ذی‌القعده (هفدهم خرداد ماه) بوده است.

وی افزود: تمامی مراحل سفر زائران با آسودگی و اطمینان کامل به پایان رسیده و از وضعیت سلامتی عالی و رضایتمندی بالایی برخوردارند.

بنا بر آمار ارائه شده در خصوص ورود زائران ایرانی به سرزمین وحی تا پایان روز هفدهم خرداد نزدیک به ۷۷ هزار زائر ایرانی وارد سرزمین وحی شده‌اند که معادل حدوداً ۹۰ درصد سهمیه زائران کشورمان است و سایر زائران نیز در روزهای آتی وارد عربستان می‌شوند.

ورود زائران مدینه قبل از ایران در همین مدت زمان پایان یافته و سایر زائران در حال ورود از فرودگاه جده هستند؛ در حال حاضر ۱۰ هزار زائر ایرانی در مدینه به سر می‌برند که طی ۵ روز آینده این افراد نیز به مکه مشرف خواهند شد.

منبع: ایمنا

681483