احمدی‌نژاد رد صلاحیت می‌شود

فعال سیاسی گفت: مشارکت مردم در انتخابات این دوره آنقدر بالا خواهد بود که احمدی نژاد در شور انتخاباتی فراموش می شود.
تصویر احمدی‌نژاد رد صلاحیت می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از روزی که موضوع برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد، احمدی نژاد هر روز با انتشار ویدئویی تلاش کرد این طور نشان دهد که دعوت مردمی از او برای حضور در صحنه انتخابات زیاد است و بالاخره نیز با استناد به این دعوت ها به ستاد انتخابات وزارت کشور رفت و ثبت نام کرد.

حجت الاسلام عباس امیری فر درباره تأثیر ثبتنام محمود احمدی نژاد بر معادلات و آرایش صحنه انتخابات ریاست جمهوری گفت: اتفاقی نمی افتد. آقای احمدی نژاد دو دوره گذشته یعنی در سال های 1396 و 1400 نیز برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ثبتنام کرد اما ردصلاحیت شد؛ این دوره نیز همین اتفاق تکرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظام هیچ گاه با تأیید احمدی نژاد خود را با چالش مواجه نمی کند، افزود: احمدی نژاد امتحان خود را در زمان ریاست جمهوری و پس از آن پس داد. نه سکوت او حساب و کتاب داشت و نه روی حساب و کتاب حرف می زد. از این رو 100 درصد ردصلاحیت می شود. حتی شخص آقای احمدی نژاد نیز خیلی امیدی به تأییدصلاحیت شدن ندارد و فقط در زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری می آید تا خودی نشان دهد.

این فعال سیاسی درباره ردصلاحیت دوره گذشته احمدی نژاد و تحریم انتخابات توسط او اظهار کرد: ثبت نام احمدی نژاد هیچ اثری بر معادلات انتخابات هشتم تیرماه نمی گذارد چون ردصلاحیت می شود؛ مشارکت مردم در انتخابات این دوره آنقدر بالا خواهد بود که احمدی نژاد در شور انتخاباتی فراموش می شود.

وی با اشاره به نوع تأیید صلاحیت نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: احتمال دارد شاهد تأییدصلاحیت نامزدهای جوان و چهره های اصلاح طلب باشیم، این مسئله بستری برای شکل گیری یک فضای خوب و پرنشاط انتخاباتی می شود. مردم دنبال یک رئیس جمهور کاربلد مردمی هستند که ضعف ها و اشکالات دوره آقای رئیسی نیز اتفاق نیفتد.

امیری فر میزان مشارکت انتخابات هشتم تیرماه را بیش از 50 درصد خواند و گفت: هر چه فضا رقابتی تر و سطح مناظرات کاندیداها به لحاظ طرح برنامه های نو و عملیاتی بالاتر باشد می تواند بر میزان مشارکت بیفزاید. حال باید ببنیم چه کسانی در نهایت تأیید می شوند.

منبع: نامه نیوز

681368

نظرات شما ( 1 نظر )

حسن |
پنج شنبه 17 خرداد 140310:12
لعنت خدابردشمنان احمدی نجات چه داخلی چ خارجی