در بیانیه شماره یک و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری:

ائتلاف وفاق ملی جوانان ایران اسلامی معیار انتخاب اصلح را مشخص کرد

ائتلاف وفاق ملی جوانان ایران اسلامی ولایت پذیری، انقلابی، جهادی و اجرایی بودن را معیار انتخاب اصلح می داند و پس از اعلام نهایی اسامی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا اصلی خود را اعلام میدارد.
تصویر ائتلاف وفاق ملی جوانان ایران اسلامی معیار انتخاب اصلح را مشخص کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، ائتلاف وفاق ملی جوانان ایران اسلامی در بیانیه شماره نخست خود در آستانه انتخابات، معیار انتخاب اصلاح خود را اعلامی عمومی کرد.

در بیانیه نخست ائتلاف وفاق ملی جوانان ایران اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ائتلاف وفاق ملی جوانان ایران اسلامی مرکب از مجموعه‌ای از فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، گروه های مردم نهاد و تشکل­های جوانان و بانوان باورمند به جمهوری اسلامی و دغدغه مند مردم است که با رویکرد جهادی انقلابی و مطالبه گر در پی ایجاد روند مستمر «رویش انقلابی کارآمد» به منظور ارتقای توانمندی نظام و ارکان آن و حل دغدغه های رهبر انقلاب ، دلسوزان نظام و مشکلات مردم در عرصه های مختلف بویژه اقتصاد و فرهنگی و اجتماعی هستند.

این جریان به تبعیت از چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برای مردم و مشارکت آنها در تمامی عرصه ها از جمله انتخاب ارکان نظام ، اصالت قائل است»، بر همین اساس، ائتلاف برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان راهبرد اساسی رهبر معظم انقلاب تلاش خواهد کرد و همچنین انعکاس و پیگیری مطالبات به حق مردم که ولی نعمت ما هستند و خواسته های قانونی در ساختار قدرت را تکلیف خود می داند.

ائتلاف وفاق ملی جوانان ایران اسلامی انقلابی بودن، ولایت پذیری، جهادی بودن و اجرایی بودن را معیار انتخاب اصلح می داند و پس از اعلام نهایی اسامی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا اصلی خود را اعلام میدارد.

وحید جناب مهابادی

دبیرکل ائتلاف وفاق ملی جوانان ایران اسلامی

منبع: پُرسون

681353

مطالب مرتبط