نکات طلایی هنگام خرید اینورتر با کیفیت و طول عمر بالا

اینورتر ها دستگاه هایی هستند که جریان برق را کنترل کرده و از ورود برق با ولتاژ های بالا یا پایین تر از حد مجاز به داخل دستگاه های برقی جلوگیری می کنند. استفاده از این دستگاه ها باعث می شود تا از خراب شدن قطعات مختلف وسیله های برقی پیشگیری شود و تجهیزات برقی طول عمر بیشتری داشته باشند.
تصویر نکات طلایی هنگام خرید اینورتر با کیفیت و طول عمر بالا

به گزارش سایت خبری پرسون، اینورتر ها دستگاه هایی هستند که جریان برق را کنترل کرده و از ورود برق با ولتاژ های بالا یا پایین تر از حد مجاز به داخل دستگاه های برقی جلوگیری می کنند. استفاده از این دستگاه ها باعث می شود تا از خراب شدن قطعات مختلف وسیله های برقی پیشگیری شود و تجهیزات برقی طول عمر بیشتری داشته باشند. به دلیل مزایایی که اینورتر برای کاربران به همراه دارند، امروزه خرید و استفاده از آن ها بسیار رایج شده است. مجموعه لاین حرکت یکی از شرکت های پیشرو در فروش انواع اینورتر های با کیفیت و اقتصادی است.

بهترین انتخاب بین انواع اینورتر

نوع V/F این دستگاه بهتر است یا Vector Control

اینورتر هایV/F (ولتاژ / فرکانس) و Vector Control هر کدام دارای مزایا و معایب خاصی بوده و بسته به نوع نیاز کاربر، مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو انتخاب بین اینورتر V/F و اینورتر Vector Control به طور مستقیم به شما بستگی دارد.

اگر قصد کنترل دقیق و عملکرد بهتر در سرعت‌ های پایین را دارید و حاضر هستید که برای این کار هزینه بیشتری پرداخت کنید، بهتر است تا از Vector Control استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک راه اقتصادی ‌تر و ساده هستید و دستگاه اینورتر را برای مصارف عمومی نیاز دارید، اینورتر V/F انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

دستگاه تک فاز به سه فاز انتخاب کنیم یا سه فاز به سه فاز

اینورتر تک فاز به سه فاز برای محیط‌ هایی که منبع تغذیه تک فاز دارند مناسب است. توان خروجی این دستگاه ها محدود بوده و به همین دلیل بیشتر در محیط های کوچک کاربرد دارند.

در مقابل، ستگاه های سه فاز به سه فاز در محیط های بزرگ و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها دارای کارایی بالا، پایداری ولتاژ و فرکانس و توان خروجی بیشتر هستند. البته باید توجه داشته باشید که هزینه تهیه آن ها نسبت به اینورتر های قبلی بسیار بیشتر بوده و شرایط نصب و نگهداری پیچیده تری دارند.

به طور کلی می توان گفت هر یک از این دستگاه ها ویژگی های خاص خود را داشته و در زمینه های مخصوص مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو هیچ کدام از آن ها بر دیگری برتری نداشته و افراد بایستی با توجه به نیاز خود و محیط کاری که دارند، یکی از این دستگاه ها را انتخاب کنند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع بیشتر از کاربردهای اینورتر سه فاز و تک فاز با مجموعه لاین حرکت در ارتباط باشید.

صرفه جویی در مصرف برق با خرید این دستگاه

یکی از مهم ترین ویژگی این دستگاه ها که باعث افزایش محبوبیت و کارایی آن ها شده، کنترل میزان جریان برق مصرفی و صرفه جویی در مصرف برق است. شما می توانید با نصب و استفاده از این دستگاه ها در خانه، محل کار، کارگاه و...، در مصرف برق صرفه جویی کنید. در واقع با این کار علاوه بر حفظ منابع با ارزش ملی، هزینه های مصرف برق را کاهش خواهید داد.

صرفه جویی در مصرف برق به کمک اینورتر

برای افزایش طول عمر لوازم برقی استفاده از اینورتر را فراموش نکنید

لوازم برقی نسبت به جریان برق و ولتاژ حساس هستند. اگر جریان برق بیشتر یا کم تر از حد مجاز به این وسیله ها وارد شود، باعث سوختن قطعات مختلف آن ها می شود. در این صورت وسیله برقی از کار افتاده و بایستی از یک تعمیرکار برای تعمیر یا تعویض قطعات خراب شده کمک بگیرید.

تمام این کار ها هزینه بر بوده و شما را در زحمت می اندازد. استفاده از این دستگاه احتمال سوختن و خراب شدن قطعات لوازم برقی را از بین می برد. شما می توانید با خرید و استفاده از این وسیله از هرگونه خراب شدگی در لوازم برقی پیشگیری کرده و طول عمر دستگاه های برقی مختلف خود را افزایش دهید.

توجه به نکات زیر هنگام خرید

اگر قصد خرید و استفاده از این تجهیزات را دارید، با مدل های مختلف از این دستگاه ها مواجه خواهید شد. از این رو ممکن است در هنگام تهیه یک دستگاه مناسب دچار شک و دو دلی شده و نتوانید مناسب ترین دستگاه را برای پاسخ دهی به نیاز های خود انتخاب کنید. به همین دلیل ما در ادامه مهم ترین نکات در هنگام انتخاب یک دستگاه اینورتر را برای شما شرح داده ایم تا بتوانید خرید مناسب و اقتصادی داشته باشید.

کیفیت و ضمانت کالا

از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید این دستگاه باید در نظر داشته باشید، کیفیت آن است. هر چقدر یک دستگاه اینورتر کیفیت بیشتری داشته باشد، به همان میزان نیز کارایی و طول عمر بالاتری دارد و به شکل بهتری می تواند به نیاز های شما پاسخ گو باشد. همچنین ضمانت کالا و ارائه خدمات پس از فروش برای یک اینورتر باعث می شود تا ارزش خرید آن بیش از پیش افزایش یابد.

پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی از محصولات یکی دیگر از ویژگی هایی است که در هنگام تهیه این دستگاه باید در نظر داشته باشید. محصولات فروشگاه هایی که از ویژگی ارائه پشتیبانی فنی برخوردار هستند، ارزش خرید بیشتری داشته و باعث می شود تا شما با اطمینان خاطر کامل محصول خود را تهیه کنید. پشتیبانی فنی شامل مزایای زیر می شود:

  • تعمیر و تعویض قطعات مختلف دستگاه
  • پرداخت هزینه کم برای انجام سرویس (در برخی مواقع رایگان)
  • نصب و راه اندازی دستگاه توسط تیم حرفه ای
  • سرویس دهی دستگاه توسط کادر مجرب و حرفه ای

قیمت مقرون به صرفه

از دیگر نکات بسیار مهم که در هنگام تهیه اینورتر باید در نظر داشته باشید، قیمت آن است. شما می توانید قیمت محصولات چندین فروشگاه معتبر را با یکدیگر مقایسه کرده و محصول خود را از فروشنده ای که قیمت منصفانه تری دارد، انجام دهید. شایان ذکر است که تمام دستگاه های اینورتر موجود در فروشگاه لاین حرکت ضمن برخورداری از کیفیت و کارایی بسیار بالا، از قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی برخوردار هستند و شما می توانید نسبت به خرید محصول خود از این فروشگاه اقدام کنید.

منبع: فروشگاه لاین حرکت

681268