چهره جوان سیاسى و فرهنگی کشور؛ رایزن فرهنگى کدام کشور اروپایى خواهد شد؟

ترویج فرهنگ کشورمان و ایجاد ارتباط موثر با سایر فرهنگ ها و ملل مختلف به چهره های جوان و پا به کاری نیاز دارد که باید خود را ارائه نمایند و احساس مسئولیت کنند.
تصویر چهره جوان سیاسى و فرهنگی کشور؛ رایزن فرهنگى کدام کشور اروپایى خواهد شد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، سید میکائیل محمدی چهره جوان و فعال فرهنگی و سیاسى کشورمان تحصیلکرده دانشگاه شهید بهشتى تهران، حائز رتبه ٢ رقمى کنکور کارشناسى ارشد در کشور است.

در کارنامه این جوان کشورمان که حقیقتا معتقد به آرمان های انقلاب و شهداست عضو بنیاد ملى نخبگان، عضو حرفه اى انجمن مدیریت راهبردى ایران، جز برگزیدگان ٢٠ کنگره علمى داخلى و بین المللى و رئیس خانه احزاب و سخنگوى حزب پیشرو در کشور و عضو هیئت رییسه فدراسیون هاى ورزشى کشور، رییس هیئت هاى ورزشى به چشم میخورد.

میکائیل محمدی دارنده دیپلم کاراته سبک شوتوکان، تهیه کننده موسیقى، تئاتر و سینما در کشور، نویسنده کتاب فرهنگى و اقتصادى، سرپرست سابق خبرگزارى اکونیوز (اقتصادى) است.

همچنین وی مدیرکل امور مجلس و سخنگوى سازمان نظام مهندسى ساختمان کشور و قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى، رابط ویژه فرهنگسراى نیاوران تهران را در کارنامه خود دارد و رییس دفتر نمایندگان مجلس و مشاور عالى و فرهنگى ، اقتصادى ١٥ نماینده مجلس شوراى اسلامى از دوره نهم تا یازدهم و مشاور اجرایى رئیس، نایب رئیس و سخنگوى کمیسیون هاى مختلف مجلس شوراى اسلامى و دستیار ویژه رئیس پارلمان دوستى ایران و ترکیه بوده است.

آنچه گفته شد مقدمه ای است تا چنین جوانانی خود را در عرصه خدمت به کشور ارائه نمایند و آتش به اختیار طبق گفته رهبری عمل کنند.

همانگونه که رهبری معظم انقلاب خطاب به جوانان فرموده اند که: "قشر جوان بایستی همیشه نسبت به مسائل انقلاب احساس مسؤلیت کند و خودش را از مسائل انقلاب برکنار نداند. انقلاب، امروز چه تکلیفی را به او املا می‌کند؟ از او چه می‌خواهد؟ او چه نقشی می‌تواند در پیشبرد انقلاب داشته باشد؟ وظیفه‌ی او چیست؟ قشر جوان باید از خیل عظیم مردم ما - که بحمدالله همیشه در صحنه‌های انقلاب حاضرند - جدا نشود."

با این تفاسیر بسیاری معتقدند سید میکائیل محمدی این جوان خوشفکر، فعال فرهنگی و سیاسی گوش به فرمان مراد خویش حضرت آیت الله خامنه ای عمل کرده است و به عنوان یک جوان انقلابی و متعصب به کشور و اصول انقلاب در مسیر بیانات رهبری قدم برداشته است و در صحنه های مختلف انقلاب حاضر و تکلیف خود را در فرموده رهبری دانسته است.

به نظر می رسد نقش او در پیشبرد انقلاب و پیوند زدن جهان با فرهنگ غنی کشورمان میتواند موثر باشد و به خوبی وظیفه یک رایزن فرهنگی را در کشورهای مختلف ایجاد کند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید در آینده نزدیک این چهره جوان انقلابی که روح مبارزه و ایستادگی در مقابل دشمن همچنانی که رهبری فرمودند باید در جوانان موج بزند در او متبلور است. به کدام کشور اروپایی به عنوان رایزن فرهنگی اعزام خواهد شد.

در صورت همین توجه به بیانات رهبری نام این جوان در عرصه فرهنگ و سیاست کشور را بیشتر خواهید شنید.

منبع: پُرسون

681164