فینال بیش از حد انتظارم سخت بود!/ نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیافتد اما...

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید، اعتراف کرد که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای پانزدهمین بار بسیار سخت‌تر از حد انتظارش بود.
تصویر فینال بیش از حد انتظارم سخت بود!/ نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیافتد اما...

به گزارش سایت خبری پرسون، رئال‌مادرید با دو گل دیرهنگام دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور موفق شد بوروسیا دورتموند آلمان را ۲-۰ در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی شکست دهد و پانزدهمین قهرمانی‌اش در این تورنمنت بزرگ را جشن بگیرد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی پرافتخار رئال مادرید که با کسب این پیروزی به پنجمین جام قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا رسیده، بعد از بازی عنوان کرد: «به چنین چیزی عادت نداشتم، زیرا سخت بود، بسیار دشوار بود، بیش از حد انتظارم. در نیمه اول کمی تنبل بودیم و توپ از دست می‌دادیم و دورتموند می‌توانست همانطور که می‌خواست بازی کند، اما در نیمه دوم بهتر و متعادل‌تر بودیم و باخت کمتری داشتیم. این رویایی است که ادامه دارد. نمی‌دانم امشب قرار است چه اتفاقی بیافتد، اما ما قرار نیست بخوابیم.»

آنچلوتی افزود: «شبیه رویاست اما واقعیت است. واقعاً خوشحالم. یک فینال همیشه اینگونه است؛ با بخش‌های خوب و بد در بازی. توانستیم برنده شویم، فصل فوق‌العاده‌ای بود و ما واقعا خوشحالیم که توانستیم دوباره جام را ببریم.»

او در پاسخ به این سوال که مادرید چطور می‌تواند به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد، پاسخ داد: «این تاریخ و سنت باشگاه است و البته کیفیت بازیکنان بالاست. باشگاه یک خانواده است، ما همه بدون مشکل با هم کار می‌کنیم و جو رختکن واقعا خوب است. باید از باشگاه و بازیکنان تشکر کنم، واقعا متواضع هستند و غرور کاذب ندارند. مربیگری تیم در این فصل سخت نبود.»

منبع: ورزش سه

681013