تصمیم جنجالی آنچلوتی در مورد ستاره انگلیسی

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه بازی سوپر جام اروپا برای ستاره انگلیسی تیمش تصمیمی بحث‌برانگیز اتخاذ کرده است.
تصویر تصمیم جنجالی آنچلوتی در مورد ستاره انگلیسی

به گزارش سایت خبری پرسون، مدت کوتاهی پس از انتشار اخباری مبنی دلخوری کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از ستاره انگلیسی این تیم، جود بلینگام، اکنون خبر دیگری منتشر شده که ممکن است بی‌ارتباط به خبر قبلی نباشد؛ آنچلوتی احتمالاً برای بازی سوپر جام اروپا برابر آتالانتا که چهارشنبه برگزار می‌شود، به جود بلینگام استراحت خواهد داد و از او حداقل در ترکیب اصلی استفاده نمی‌کند.

رئال مادرید پس از سپری کردن اردوی پیش‌فصل خود در آمریکا، هفته گذشته به اسپانیا برگشت؛ اردویی که بلینگام و برخی دیگر از بازیکنانی که درگیر بازی‌های یورو 2024 و کوپا آمه‌ریکا بودند در آن حضور نداشتند. بعد از بازگشت از این اردو بود که خبری منتشر شد؛ مبنی بر اینکه جود بلینگام تماس آنچلوتی را پاسخ نداده اما بلافاصله پس از آن تماسی که به دستور آنچلوتی و توسط هم‌تیمی برزیلی‌اش وینیسیوس جونیور دریافت کرده را پاسخ داده و کارلتو نیز در همان تماس از خجالت بازیکن سابق بوروسیا دورتموند در آمده است.

همین ماجرا باعث شد که کنار گذاشته شدن احتمالی بلینگام از فهرست بازیکنان رئال مادرید برای بازی سوپرجام بی‌ارتباط با دلخوری آنچلوتی به نظر نرسد؛ هر چند نشریه مارکا خستگی مفرط ناشی از سپری کردن یک فصل سنگین و حضور در اردوی تیم ملی انگلیس تا فینال یورو 2024 را باعث نگرانی کارلتو از آسیب دیدن ستاره تیمش دانسته است. نشریه مادریدی نوشته است که در آخرین جلسه تمرین رئالی‌ها قبل از سفر به لهستان و رویارویی با آتالانتا، بلینگام جزو بازیکنان ترکیب اصلی قرار نگرفته و آنچلوتی ترجیح داده بازیکنانی که به واسطه زودتر برگشتن به تمرینات آماده هستند را در ترکیب قرار دهد.

منبع: تسنیم

740615