علی بهادری جهرمی:

اصلی‌‌ترین سرمایه یک دولت اعتماد مردم است

سخنگوی دولت گفت: مردم ایران با حضور و مشارکت در انتخابات بر تداوم مسیر خدمت تاکید کرده و بر تقویت این مسیر باور دارند.
تصویر اصلی‌‌ترین سرمایه یک دولت اعتماد مردم است

به گزارش سایت خبری پرسون، علی بهادری جهرمی در اردبیل اظهار داشت: در استان اردبیل همزمان با سایر مناطق کشور برنامه‌های مختلف در پاسداشت خدمات رییس جمهور شهید و همراهانش برگزار شد که جای تقدیر و قدردانی از حضور و مشارکت بالای مردم دارد.

وی اصلی‌‌ترین سرمایه یک دولت و رییس جمهور را اعتماد مردم و باور عمیق آنها به اخلاص و پاکدستی رییس جمهور و مسئولان اعلام کرد و گفت: مسیر خدمتی که دولت سیزدهم آغاز کرده قطعا ادامه خواهد داشت و حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهید آیت‌الله رییسی و همراهانش نشان داد که این مسیر خدمت بی‌منت و صادقانه مطلوب مردم است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: انتظار مردم از مسئولان تداوم این حضور صادقانه در صحنه و ادامه مسیر پاسخگویی به مطالباتی است که مردم همواره بر گستردگی و تنوع آن تاکید کرده و انتظار می‌رود خدمت خالصانه و مجاهدانه ادامه پیدا کند.

بهادری جهرمی ویژگی رییس جمهور شهید را در کنار خدمت خالصانه، ولایت‌پذیری، فسادستیزی، حق‌باوری و خستگی‌ناپذیری توصیف کرد و افزود: امیدواریم در انتخابات هشتم تیرماه امسال مردم به چنین نامزدی با برجستگی‌های اخلاقی و رفتاری اعتماد کرده تا ادامه مسیر خدمت بی‌منت به مردم را با سرعت بیشتر و شتاب واقعی شاهد و ناظر باشیم.

سخنگوی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم نیز تا روز آخر در صحنه خدمت‌رسانی حاضر است و لحظه‌ای از این مسیر پا عقب نمی کشد و بر این باور است که به دور از حاشیه‌ها و نگاه حزبی، جناحی باید سنگر خدمت رسانی به مردم را غنیمت دانسته و از این فرصت بهره بیشتری را گرفت.

منبع: تسنیم

680910