یک رسانه صهیونیستی به نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا واکنش نشان داد

روزنامه جروزالم‌پست در واکنش به نامه رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا نوشت که «رهبر ایران از دانشجویان آمریکا خواست تا به مبارزه شرافتمندانه علیه رژیم سفاک ادامه دهند.»

تصویر یک رسانه صهیونیستی به نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا واکنش نشان داد

به گزارش سایت خبری پرسون، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی به نامه رهبر انقلاب خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا پرداخت و نوشت که «خامنه‌ای از دانشجویان آمریکایی خواست به مبارزه با سیاست‌های «نسل‌کشی» اسرائیل ادامه دهند.»

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی به نامه رهبر انقلاب خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا پرداخت و نوشت که «خامنه‌ای از دانشجویان آمریکایی خواست به مبارزه با سیاست‌های «نسل‌کشی» اسرائیل ادامه دهند.»

در گزارش جروزالم‌پست آمده است که: نامه رهبر ایران آیت الله علی خامنه ای خطاب به دانشجویان آمریکایی که در آن «دفاع از مردم فلسطین» را تمجید کردند، «ظلم نکنید و مظلوم واقع نشوید» بود. این نامه که روز پنجشنبه منتشر شد، در میان موجی از اردوگاه‌های طرفدار فلسطین در سراسر دانشگاه‌های امریکا منتشر شد که منجر به تشدید تنش‌ها و نگرانی‌های امنیتی برای دانشجویان یهودی شد.

به نوشته این روزنامه «در نامه رهبر ایران با تأکید بر اینکه صفحه تاریخ ورق می‌خورد، شما در سمت راست آن ایستاده‌اید، حمایت دولت آمریکا از اسرائیل را محکوم کرده و اقدامات دانشجویان را بخشی از جبهه مقاومت گسترده‌تر علیه ظلم صهیونیست‌ها معرفی کرده‌اند»

در ادامه گزارش جزوزالم‌پست آمده است که «رهبر ایران رفتار رژیم صهیونیستی با فلسطینیان را ادامه دهه‌ها نسل کشی و آپارتاید دانست و تصریح کرد نسل کشی رژیم آپارتاید صهیونیستی امروز ادامه رفتارهای ظالمانه شدیدی است که دهه هاست ادامه دارد. رهبر ایران در ادامه این نامه دانشجویان آمریکایی را به ادامه مبارزه شرافتمندانه علیه رژیم سفاک صهیونیستی فراخوانده و تأکید کرده است که جبهه مقاومت قوی‌تر شده و به همین منوال ادامه خواهد داد. وی با استناد به قرآن بر اهمیت قیام عدالت تاکید کرد و نوشت لا تَظْلِمُونَ وَ لا تُظْلَمُونَ».

رهبر انقلاب بامداد امروز پنج‌شنبه نامه مهمی خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا منتشر کردند که تاکنون بازتاب‌های وسیعی در رسانه‌های بین‌المللی داشته و کاربران انگلیسی‌زبان شبکه‌های اجتماعی و شخصیت‌ها و مقامات مختلف نیز به آن واکنش نشان دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

680662