گزارش النشره درباره نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی

وب‌سایت النشره ضمن انتشار متن کامل نامه امام خامنه‌ای خطاب به دانشجویان آمریکایی نوشت که رهبر انقلاب اسلامی ایران بر وجدان بیدار دانشجویان آمریکایی تاکید دارد.

تصویر گزارش النشره درباره نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی

به گزارش سایت خبری پرسون، وب سایت النشره لبنان متن کامل نامه مقام معظم رهبری برای دانشجویان آمریکا را منتشر و اعلام کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران در نامه خود به جوانان و دانشجویان در ایالات متحده اظهار داشت که شما کسانی هستید که وجدان‌هایتان برای دفاع از زنان و کودکان مظلوم غزه بیدار شده است.

بر اساس گزارش النشره در بخشی از این نامه آمده است: شما اکنون بخشی از جبهه مقاومت هستید که مبارزه شرافتمندانه‌ای را تحت فشار بی‌رحمانه دولت خود که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیستی حمایت می‌کند آغاز کرده‌اید.

دانشگاه‌های آمریکا از اوایل اردیبهشت به نشانه اعتراض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، شاهد اعتراض‌هایی است که از نگاه ناظران، نمونه آن در دهه ۱۹۶۰ میلادی و اعتراض‌های دانشگاه‌های این کشور به جنگ ویتنام دیده شده‌بود.

این اعتراض‌ها در بیش از ۵۰ دانشگاه آمریکا به نسل‌کشی صهیونیست‌ها تا جایی پیش رفت که دامنه آن برخی دیگر از کشورهای غربی استرالیا (دانشگاه‌های ملبورن و سیدنی)، کانادا (دانشگاه‌های مک‌گیل و کنکوردیا)، فرانسه (مؤسسه مطالعات سیاسی پاریس و دانشگاه سوربن)، ایتالیا (دانشگاه ساپینزا)، انگلیس (دانشگاه‌های لیدز، کالج لندن و دانشگاه وارویک) و غیره کشیده‌شد.

منبع: خبرگزاری مهر

680635