چند پروژه‌ ترافیکی در شهر اصفهان آماده بهره‌برداری می باشد ؟

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه هشت پروژه‌ ترافیکی در این کلان‌شهر آماده بهره‌برداری است، گفت: در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های شهری باید به جایگاه اصفهان از منظر بین‌المللی و مباحث تاریخی-گردشی آن توجه ویژه داشت.
تصویر چند پروژه‌ ترافیکی در شهر اصفهان آماده بهره‌برداری می باشد ؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حسین حق‌شناس با بیان اینکه تعداد زیادی از پروژه‌های ترافیکی در شهر اصفهان آماده بهره‌برداری است، اظهار کرد: در ادامه جریان خدمت و افتتاح پروژه‌های ترافیکی بالغ‌بر هشت پروژه ترافیکی در این حوزه آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: احداث سه ایستگاه پلیس راهور در مناطق ۳، ۵ و ۱۰ شهرداری اصفهان، همچنین رونمایی و آغاز بهره‌برداری از مجموعه خودروهای ثبت تخلف ناوگان بار به انضمام بهره‌برداری از ۲۱ دستگاه موتورسیکلت برای تحویل به پلیس راهور، مراکز مدیریت و نظارت تصویری سازمان بار و شرکت واحد اتوبوسرانی بخشی از پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل برای افتتاح و بهره‌برداری است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: حرکت به سمت سامانه‌های هوشمند و مکانیزه و کمک به ارتقای تجهیزات پلیس راهور ضمن بهبود مدیریت و بهره‌وری بهینه از نیروی انسانی پلیس از اهداف و سیاست‌های مدیریت شهری بوده است که موجب ارتقای کیفیت خدمات پلیس در سطح شهر و رضایت شهروندان خواهد شد.

حق‌شناس نگاه و رویکرد شورای اسلامی شهر، شهردار اصفهان و مدیران شهری به موضوع حمل‌ونقل و ترافیک را از عوامل مؤثر در پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های ترافیکی دانست و خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های شهری باید به جایگاه اصفهان از منظر بین‌المللی و مباحث تاریخی-گردشی آن توجه ویژه داشت

منبع: ایمنا

680596