چند تقاطع شهر اصفهان به سیستم برق اضطراری مجهز می باشد؟

مدیر مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۰ تقاطع شهر به دستگاه یوپی‌اس و ۲۸ تقاطع دیگر به برق اضطراری مجهز است و در مواقع بحرانی، به مدت دو ساعت برق آن‌ها تأمین می‌شود.
تصویر چند تقاطع شهر اصفهان به سیستم برق اضطراری مجهز می باشد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ قطع نامنظم و بدون برنامه برق در اصفهان، این روزها زندگی مردم این کلان‌شهر را مختل کرده است؛ یکی از بدترین بخش‌های قطع برق، از کارافتادن چراغ‌های راهنمایی سر چهارراه‌ها است.

در زمان قطع برق ترافیک به‌شدت امان خیابان‌ها و به تبع آن امان مردم را بریده است! عبور و مرور خودروها در ساعات زیادی از روز در بسیاری از چهارراه‌های پرتردد کلان‌شهر اصفهان با اخلال همراه می‌شود، افسران پلیس با فرمان دست در گرمای طاقت‌فرسای تابستان حکم به عبور و مرور خودروها می‌دهند اما این نیز چاره مشکل نیست.

سیدحمیدرضا ابطحی، مدیر مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری شهرداری اصفهان اظهار داشت: اقدام برای تأمین برق اضطراری و استفاده از دستگاه‌های یوپی‌اس، در مواقع بحرانی در تقاطع های شهر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۰ تقاطع این کلان‌شهر به دستگاه یوپی‌اس و ۲۸ تقاطع دیگر به برق اضطراری مجهز است که در مواقع بحرانی، به مدت دو ساعت برق آن‌ها تأمین می‌شود.

ابطحی با اعلام اینکه در یک هفته آینده ۱۴ تقاطع دیگر به این سیستم مجهز می‌شوند، افزود: یک تقاطع در شهر را با برق خورشیدی تجهیز کرده‌ایم تا مشکلات احتمالی آن بررسی شود. چرا که برق خورشیدی، به‌دلیل حساسیت بالای سیستم‌های کنترل تقاطع‌ها و نیاز به یکنواختی در تأمین برق، اگر دستگاه کنترل اشتباه عمل کند و هم‌زمان از دو جهت چراغ سبز شود، منجر به بروز تصادف و مشکلات جدی می‌شود.

گرما، قطع نامنظم و بدون برنامه برق در اصفهان، این روزها زندگی مردم این کلان‌شهر را مختل کرده است؛ یکی از بدترین بخش‌های قطع برق، از کارافتادن چراغ‌های راهنمایی سر چهارراه‌ها است.

منبع: فارس

753347

سازمان آگهی های پرسون