انفجار در ساختمان محل استقرار نظامیان اسرائیل در غزه

گروهی از نظامیان ارتش اسرائیل که در ساختمانی در اطراف بیمارستان «الصداقه» واقع در شمال استان مرکزی نوار غزه سنگر گرفته بودند با موشک «۱۰۷» گردان‌های قدس هدف قرار گرفت.
تصویر انفجار در ساختمان محل استقرار نظامیان اسرائیل در غزه

به گزارش سایت خبری پرسون، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که ساختمان محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در استان مرکزی نوار غزه با موشک «۱۰۷» هدف قرار داده است.

الجزیره گزارش داد، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

مبارزان گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را که در ساختمانی در اطراف بیمارستان «الصداقه» واقع در شمال استان مرکزی نوار غزه سنگر گرفته بودند با موشک «۱۰۷» هدف قرار داده است.

بر اساس اعلام گردان‌های قدس، مبارزان این گردان‌ها موفق شدند در این عملیات به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضربات مستقیمی را وارد کنند.

همچنین نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف ورودی «صلاح الدین» واقع در جنوب شهر «رفح» در جنوب نوار غزه نیز هدف حملات خمپاره‌ای گردان‌های قدس قرار گرفتند.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قدس یک تانک «مرکاوا ۴» ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف بیمارستان «کمال عدوان» واقع در منطقه پروژه «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه با گلوله‌های ضدزره منهدم کردند.

گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «السلام» واقع در شرق رفح هدف حملات خمپاره‌ای قرار داده است.

یک بولدوزر نظامی «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی نیز در محور پیشروی منطقه پروژه «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه از سوی مبارزان گردان‌های «شهداء الاقصی» با گلوله ضدزره هدف قرار گرفت.

همچنین مبارزان گردان‌های «شهداء الاقصی» نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «السلام» واقع در شرق رفح در جنوب نوار غزه و شمال اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با خمپاره هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها یک تانک «مرکاوا ۴» ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه با گلوله «باسین ۱۰۵» هدف قرار داده‌اند.

خبرنگار المیادین در نوار غزه نیز گزارش داد که مبارزان مقاومت فلسطین در مناطق «تل زعرب»، اردوگاه «یبنا» و شهرک «التنور» در رفح به شدت با نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

680559