به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ فرماندار اردستان اظهار کرد: پیرو سفر استاندار اصفهان در تیرماه ۱۴۰۲ به شهرستان اردستان، مصوبهای مبنی بر تکمیل بزرگراه اردستان به اصفهان انجام شد.
وی با بیان اینکه از همان زمان تاکنون پیگیریهای لازم برای تخصیص اعتبارات لازم صورت گرفت و تشریفات قانونی این مصوبه انجام شد، افزود: پیمانکار پروژه مشخص شده و عملیات احداث پُل زیرگذر در مسیر عبور قطار تهران- اصفهان و زیرسازی و آسفالت ۶ کیلومتر باقیمانده جاده از ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.
احمدیطبا خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح شامل ساخت دهانه پُل راهآهن مسیر عبور قطار تهران- اصفهان به طول ۱۲ و عرض پنج متر خواهد بود و در فازهای بعدی تکمیل زیرسازی جاده و همچنین روکش آسفالتِ شش کیلومترِ باقی مانده انجام میشود.
وی با بیان اینکه از همان زمان تاکنون پیگیریهای لازم برای تخصیص اعتبارات لازم صورت گرفت و تشریفات قانونی این مصوبه انجام شد، افزود: پیمانکار پروژه مشخص شده و عملیات احداث پُل زیرگذر در مسیر عبور قطار تهران- اصفهان و زیرسازی و آسفالت ۶ کیلومتر باقیمانده جاده از ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.
احمدیطبا خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح شامل ساخت دهانه پُل راهآهن مسیر عبور قطار تهران- اصفهان به طول ۱۲ و عرض پنج متر خواهد بود و در فازهای بعدی تکمیل زیرسازی جاده و همچنین روکش آسفالتِ شش کیلومترِ باقی مانده انجام میشود.
فرماندار اردستان با اشاره به اینکه اعتبار ساخت دهنه پُل این مسیر ۷۷ میلیارد ریال خواهد بود که از اعتبارات ملی، سفر رئیسجمهور شهید به استان اصفهان و بخشی از آن اعتبارات شهرستان تأمین میشود، تصریح کرد: مدت قرارداد این پروژه یک سال است و امیدواریم با حمایتهای انجام شده در مدت زمان تعیین شده فاز اول این پروژه انجام شود.
وی بیان کرد: با توجه به مطالبه مردمی که وجود داشته در ۷-۸ سال گذشته اعتبارات قابل توجهی از سوی مسئولان شهرستان برای تکمیل این پروژه تخصیص داده شده و تاکنون ۸۰ کیلومتر از مسیر ۸۷ کیلومتری این محور تکمیل شده است.
منبع: فارس