آیا اسرائیل در لیست سیاه سازمان ملل قرار می گیرد؟

در پی جنایت هولناک اخیر صهیونیست‌ها در اردوگاه آوارگان در شهر رفح، منابع صهیونیستی از تکاپوی گسترده شورای امنیت داخلی این رژیم در ممانعت از قرار گرفتن نام این رژیم در لیست سیاه سازمان ملل در پی هدف قرار دادن کودکان بی‌گناه در غزه خبر دادند.
تصویر آیا اسرائیل در لیست سیاه سازمان ملل قرار می گیرد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، پایگاه خبری القاهره الاخباریه با اعلام این خبر افزود: با قرار گرفتن تل آویو در لیست سیاه سازمان ملل، به این معنا خواهد بود که این رژیم به طور خودکار در معرض تحریم‌هایی از سوی این سازمان جهانی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه مدعی شد تل‌آویو قصد داشت نیروهای حماس را در شهر رفح هدف قرار دهد که ناخواسته غیرنظامیان حاضر در منطقه مورد هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های عبری زبان از احتمال قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در لیست سیاه سازمان ملل به خاطر قتل و کشتار کودکان فلسطینی در نوار غزه خبر دادند.

در همین ارتباط، آنتونیو گوترش روز سه شنبه در سخنانی با محکوم کردن حملات هوایی این رژیم به شهر رفح، محل اسکان آوارگان فلسطینی خواستار توقف فوری حملات و باز شدن همه گذرگاه‌های امدادرسانی به غزه شد.

در همین راستا، شبکه ۱۳ تلویزیون اسراییل به نقل از برخی منابع اعلام کرد که احتمالاً حکم سازمان ملل در این باره طی روزهای آینده صادر خواهد شد.

این شبکه تاکید کرد که قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در لیست سیاه سازمان ملل به خاطر کشتار کودکان غزه، به معنی اعمال تحریم‌هایی بر این رژیم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

680384