خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ؛

ولایت مداری، یکی از مهم ترین ویژگی های شهید آیت الله رئیسی بود

خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ولایت مداری، یکی از مهم ترین ویژگی های شهید آیت الله رئیسی بود و ایشان تمامی موضوعات خود را با نظر رهبر معظم انقلاب هماهنگ می کرد و در مسیر ایشان قدم بر می داشت.
تصویر ولایت مداری، یکی از مهم ترین ویژگی های شهید آیت الله رئیسی بود

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در قزوین با اشاره به مهم ترین ویژگی های آیت الله رئیسی اظهار داشت: ساده زیستی و اخلاص یکی از مهم ترین ویژگی های آیت الله رئیسی بود که باعث شد ایشان برای همیشه جاودانه بماند.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی یک الگوی مناسب در حکمرانی ولایی بود، افزود: ایشان دارای مدرک ارشد و دکتری دانشگاهی و مجتهد حوزه بود ولی در مقابل تخریب ها سکوت کرد و بارها گفت که مسائل مردم را دنبال کنید و به موضوعات حاشیه ای نپردازید.
خسروپناه گفت: ولایت مداری، یکی از مهم ترین ویژگی های شهیدآیت الله رئیسی بود و ایشان تمامی موضوعات خود را با نظر رهبر معظم انقلاب هماهنگ می کرد و در مسیر ایشان قدم بر می داشت.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: رویکرد صادقانه، توجه به محرومین، باور به عقل جمعی، استفاده از نخبگان، اخلاق و ادب، تواضع در رفتار، قاطعیت در مدیریت و تخصص در میدان و دیپلماسی از دیگر ویژگی های آیت الله رییسی بود.
وی افزود: رئیس جمهور بعدی باید بداند که باید با این ویژگی ها وارد میدان و کارزار انتخابات شود و به مردم به نحو احسن خدمت کند.

680286