اقراریان:

دولت و مجلس جدید معضل اجاره‌نشینی را جدی ببینند

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیچ برنامه مؤثری در مدیریت بازار اجاره نشینی وجود ندارد و یکی از مهمترین چالش های نیمی از جمعیت پایتخت معضل اجاره نشینی است که امیدواریم تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.
تصویر دولت و مجلس جدید معضل اجاره‌نشینی را جدی ببینند

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی اقراریان در دویست و چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما وارد فصل جابجایی منازل شده ایم و بر اساس آخرین آمار نیمی از جمعیت تهران مستأجر هستند، اظهار کرد: هیچ برنامه مؤثری در مدیریت بازار اجاره نشینی وجود ندارد و یکی از مهمترین چالش های نیمی از جمعیت پایتخت معضل اجاره نشینی است که امیدواریم تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس و دولت جدید فرصت را غنیمت بشمارند و معضل اجاره نشینی را جدی ببینند.

اقراریان با اشاره به آشفتگی مدیریتی در شهرداری منطقه یک و خشک شدن تعمدی درختان در این منطقه، یادآور شد: پای درختان سیمان می ریزند و درختان را خشک می کنند. اینکه ساختمان در حال ساخت چگونه مجوز گرفته نیز جای سوال دارد که مطرح خواهم کرد.

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سازه ای زیر یکی از پل های بزرگراه شهید صیاد شیرازی ساخته شده است، تصریح کرد: یک فروشگاه ایجاد شده که جای پارک نیز برای آن وجود ندارد. نباید شهرداری برای منافع کوتاه مدت و به هر قیمتی چنین اقدامی انجام دهد. باید در این زمینه فکر اساسی کرد. در این دوره شاهد اقدامات عجیب و غریبی هستیم و اساتید شهرسازی و معماری نسبت به اتفاقات دوره مدیریت آقای زاکانی تذکرات جدی دارند.

اقراریان تأکید کرد: خواسته یا ناخواسته و به دلایلی که ما نمی توانیم عنوان کنیم، کارهایی انجام می دهند که امیدواریم روند اصلاح شود.

منبع: شهر

680249