توضیحات سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی پیش رو

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید پس از برد هفته پیش شرایط بهتری پیدا کرده‌اند.

تصویر توضیحات سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی پیش رو

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالله ویسی، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهارکرد: از نظر فنی فرق ما با پیکان این است که میزبان هستیم. این بازی روح و روان می‌خواهد و آمادگی جسمانی و تاکتیکی و تکنیکی بحث بعدی است.

او افزود: هر دو تیم برای ماندن در لیگ در استرس هستند ولی اوضاع و احوال ما بعد از برد هفته قبل کمی بهتر شده است. امیدواریم با یک بازی بسیار خوب و با رشادتی که در بازی قبل داشتیم، در بازی فردا خوب عمل کنیم تا با کسب سه امتیاز انشاالله خودمان را برای بازی هفته آخر آماده کنیم. با توجه به اینکه یک فصل بد را پشت سر گذراندیم، فردا این نتیجه را جبران کنیم و مردم کمی نفس بکشند.

سرمربی فولاد ادامه داد: از روزی که من به فولاد آمده‌ام از سه، چهار جوان استفاده کرده‌ایم و بیشتر از با تجربه‌ها استفاده کرده‌ایم. در بازی پایانی نیز اول، دوم و سوم برای خودمان بازی می‌کنیم و اگر بتوانیم به دیگران کمک کنیم، این کار را انجام خواهیم داد. مقابل نساجی با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد و البته امیدوارم کارمان به بازی آخر کشیده نشود و فردا کار را تمام کنیم تا در بازی پایانی با فراغ بال مقابل نساجی ظاهر شویم و شکل بهتری داشته باشیم.

منبع: ایسنا

680168