دو راهی دیویس ستاره بایرن مونیخ برای انتخاب تیم

آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ، قصد دارد به زودی تصمیمش را برای فصل آینده اعلام کند.

تصویر دو راهی دیویس ستاره بایرن مونیخ برای انتخاب تیم

به گزارش سایت خبری پرسون، دیویس یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در چند فصل اخیر بوده و با وجود اینکه در این فصل‌ها در چند ماه پایانی با افت فاحشی روبرو شد اما همچنان چند باشگاه بزرگ اروپایی شرایط او را زیر نظر دارند و رئال مادرید جدی‌ترین گزینه برای به خدمت گرفتن او است.

این در حالی است که مدیران باشگاه بایرن مونیخ هم علاقه زیادی به تمدید قرارداد با او دارند و امیدوار هستند که مذاکرات به بهترین شکل با مدیر برنامه این بازیکن پیش برود تا بتواند قرارداد جدیدی را با او امضا کنند و مانع از جدایی او و پیوستنش به رئال مادرید شود.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که این ستاره کانادایی قصد دارد تصمیمی که برای آینده گرفته است را بسیار زود و در طی چند روز آینده به صورت رسمی اعلام کند و مدیران هر دو باشگاه فوتبال بایرن و رئال در انتظار شنیدن این تصمیم هستند.

پیش از این بسیاری از منابع آلمانی و اسپانیایی مدعی شده بودند که دیویس علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن رئال مادرید دارد و مدیران بایر هم از این موضوع باخبر هستند اما مبلغ بالایی که این باشگاه آلمانی برای فروش او در نظر گرفته است شاید مشکلاتی را در انتقال او به رئال ایجاد کند.

منبع: پارس فوتبال

680655