داستان فرونشست ها در اصفهان ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: یک مورد فرونشست و گیر کردن چرخ اتوبوس داخل فرونشست در میدان فیض ابتدای آپادانا گزارش شد.
تصویر داستان فرونشست ها در اصفهان  ادامه دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: یک مورد فرونشست و گیر کردن چرخ اتوبوس داخل فرونشست در میدان فیض ابتدای آپادانا گزارش شد.

وی افزود: این حادثه به علت ریزش مسیر خط لوله و در حین عبور یک دستگاه اتوبوس اتفاق افتاده بود و حفره‌ای در سطح خیابان ایجاد شد که بلافاصله عوامل ایمنی و آتش‌نشانی و پلیس راهور در محل حاضر و ضمن اعمال محدودیت ترافیکی، رفع خطر از محل، امدادرسانی انجام شد و آسیبی به کسی وارد نشد.

وی ادامه داد: با توجه به فرسودگی خط لوله انتقال فاصلاب با قدمت بیش از ۵۰ سال و تاثیرات فرونشست زمین بر وقوع حوادث تاکنون عملیات بازسازی و تعویض ۱۹۳ کیلومتر از خطوط اولویت‌دار در شهر اصفهان انجام شد.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: در سال جاری ۲۰ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده در خیابان‌های شهیدان کاظمی، کاوه، شهید چمران، هفتون، قائمیه و آبشار در برنامه بازسازی قرار دارد و پیمانکاران در زمینه بازسازی شبکه‌ها فعالیت می‌کنند.

منبع: استانداری

669539