به منظور حمایت تحصیلی و توانمند سازی دانش آموزان با استعداد کم برخوردار کشور:

بنیاد نیکوکاری ماه چشم انتظار دستان پرسخاوت ایرانیان

بنیاد نیکوکاری ماه تاکنون 520 دانش آموز با استعداد نیازمند را بورسیه تحصیلی کرده که قبولی در دانشگاه های معتبر ایران عزیزمان ماحصل فعالیت های این مجموعه می باشد. در حال حاضر نیز پذیرش  تعداد دیگری از فرزندان ایران را در دستور کار داریم تا با حمایت شما خیرین گرامی سهمی در ساختن آینده ی این عزیزان داشته باشیم.
تصویر بنیاد نیکوکاری ماه چشم انتظار دستان پرسخاوت ایرانیان

به گزارش سایت خبری پرسون، مرکز نیکوکاری ماه با اخذ مجوزهای رسمی در سال 1398 تأسیس و فعالیت خود را بصورت تخصصی در حمایت تحصیلی و توانمند سازی دانش آموزان با استعداد کم برخوردار آغاز کرد. بنیاد نیکوکاری ماه، سازمانی غیردولتی، غیرسیاسی، مستقل و مردم‌نهاد است که برای ایجاد عدالت آموزشی و کمک به دانش آموزان با استعداد نیازمند، با انگیزه‌ی والای انسان‌دوستی با رعایت کرامت ذاتی انسانی و حفظ شفافیت مالی فعالیت می‌کند.

مرکز نیکوکاری ماه تنها با گذشت 5 سال از شروع فعالیت، به یاری خدا و با تکیه‌ بر حمایت‌های خیرین و حامیان گرامی توانسته است برای جامعه ی هدف خود خلق ارزش نماید.

از فعالیت‌های مرکز نیکوکاری ماه علاوه بر حمایت تحصیلی از دانش آموزان مستعد کم برخوردار می‌توان به مواردی از جمله توزیع بسته های معیشتی، ارائه خدمات درمانی،برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، توجه به مناسبت های ملی و مذهبی و برگزاری برنامه های مربوطه، تجهیز کتابخانه ی مدارس، اعطای وام، پرداخت وام‌های خوداشتغالی و فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال دانش آموزانی که در رشته های فنی و حرفه ای فارغ التحصیل می شوند، اشاره کرد. حجم و کیفیت فعالیت‌های بنیاد نیکوکاری ماه از ابتدا تاکنون به گونه ای بوده است که بارها از سوی نهادهای داخلی مورد تقدیر و قدردانی قرار است.

مرکز نیکوکاری ماه تاکنون 520 دانش آموز با استعداد نیازمند را بورسیه تحصیلی کرده که قبولی در دانشگاه های معتبر ایران عزیزمان ماحصل فعالیت های این مجموعه می باشد. در حال حاضر نیز پذیرش تعداد دیگری از فرزندان ایران را در دستور کار داریم تا با حمایت شما خیرین گرامی سهمی در ساختن آینده ی این عزیزان داشته باشیم.

برای حمایت تحصیلی از دانش آموزان با استعداد نیازمند بورسیه در مرکز نیکوکاری ماه می توانید کمک های مالی خود را به شماره کارت 6037997950426818 به نام مرکز نیکوکاری ماه نزد بانک ملی واریز نمایید.

مجوز خیریه:

 مرکز نیکوکاری ماه

مدیریت مرکز نیکوکاری ماه کارنامه ی موفق این مجموعه را مدیون خرد جمعی و مشارکت همه ی خیرین می داند و از شما خواننده ی گرامی تقاضا دارد برای هرچه بهتر شدن خدمات این خیریه، ضمن بررسی مجوز (جهت اطمینان بیشتر) از فعالیت های خیرخوانهاین مرکز حمایت مادی و معنوی بعمل آورید. ما به دریای سخاوتتان دل بسته ایم.

شماره تلفن مستقیم ارتباط با مدیریت مرکز نیکوکاری ماه: 09131371499

منبع: مرکز نیکوکاری ماه

752985