ابوترابی:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در تثبیت وضعیت کشور بسیار موثر است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس یازدهم با تاکید بر ضرورت مشارکت بالا در انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در تثبیت وضعیت کشور نقش مهمی دارد.
تصویر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در تثبیت وضعیت کشور بسیار موثر است

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالفضل ابوترابی با تاکید بر ضرورت مشارکت بالا در انتخابات، گفت: یکی از مولفه‌هایی که در حضور مردم پای صندوق های رای موثر است، این است که مسئولان سعی کنند فضایی که اکنون در حوزه اقتصاد و معیشت مردم حاکم است به ثبات برسد و از سرعت گرانی ها کاسته شود و بازار به یک ثباتی دست پیدا کند.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس یازدهم، ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از بعد بین المللی حائز اهمیت است چراکه دشمن اکنون برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای برنامه ریزی انجام داده است.

وی افزود: دشمن برای ایجاد انشقاق های داخلی و گسل هایی که می تواند مردم را از آمدن پای صندوق های رای منصرف کند، برنامه دارد تا بعد با نیامدن مردم پای صندوق های رای، گسل های جدیدی ایجاد کند. پس مردم باید این نکات را در نظر بگیرند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: ما و دولتمردان برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید در وهله اول ایجاد ثبات در بازار را در اولویت قرار دهیم. از این جهت وظیفه ما چند برابر است اما می تواند در مشارکت مردم تاثیرگذار باشد.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس یازدهم یادآور شد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در تثبیت وضعیت کشور در بعد بین المللی و ناامید کردن دشمنان برای سخت کردن تحریم ها و ایجاد انشقاق داخلی بسیار موثر است.

منبع: خانه ملت

657983