امکان دریافت و تهیه عیدی به صورت آنلاین و آسان در اپلیکیشن بله

پاکت هدیه یکی از امکانات شناخته‌شده در اپلیکیشن بله است که امکان ارسال و دریافت عیدی را بدون در نظر گرفتن فاصله مکانی و زمانی برای همه فراهم کرده است.
تصویر امکان دریافت و تهیه عیدی به صورت آنلاین و آسان در اپلیکیشن بله

به گزارش سایت خبری پرسون، کاربران اپلیکیشن بله در سال 1402 بیش از 2 میلیون پاکت هدیه ارسال کردند و حدود 7 میلیون کاربر بر روی این پاکت‌ها کلیک کرده و کیف پول خود را در بله شارژ کردند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اپلیکیشن بله، پاکت هدیه است که افراد می‌توانند در گفتگو‌های دونفره و گروهی با مناسبت‌های متفاوت برای یکدیگر ارسال کنند.

همچنین، اپلیکیشن بله برای تبدیل شدن به فضایی برای زندگی دیجیتال مردم، فعالیت‌های مالی و بانکی کاربران خود را تسهیل کرده است. کارت به کارت، پاکت هدیه، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبض و… از تسهیل‌گری‌های اپلیکیشن بله در فعالیت‌های بانکی و پرداختی است.

امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله در مورد این ویژگی گفت: «پاکت هدیه می‌تواند یکی از بهترین روش‌های عیدی دادن باشد که با ارسال پاکت در گروه‌های دوستانه و خانوادگی، حس و حال خوب را منتقل کند. از مزیت‌های پاکت هدیه بله، دردسترس‌بودن آن است که تنها با اتصال به اینترنت،‌ امکان ارسال پاکت هدیه وجود دارد.»

او ادامه داد: «حفظ و نگهداشت آداب و رسوم فرهنگ ایرانی به‌ خصوص نوروز، مانند دید و بازدید، عیدی و… برای ایرانیان در هرکجای جهان ارزشمند و مهم است. پیشرفت روزافزون تکنولوژی در کنار حفظ این ارزش، فاصله مکانی و زمانی را از بین برده است. ویژگی تماس و پاکت هدیه اپلیکیشن بله از قابلیت‌هایی است که در راستای حفظ این ارزش‌ها وجود دارد.»

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران، با هدف تبدیل شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران علاوه بر ویژگی‌های ارتباطی و پیام‌رسانی بر خدمات بانکی و پرداختی خود تمرکز کرده است تا مردم تمامی نیاز‌های ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.

منبع: تسنیم

614377