هفته ی نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور:

شکست سپاهان در مقابل دیده ی هوداران خود در خانه

تیم فوتبال سپاهان از هفته ی نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور میزبان پیکان تهران بود که با نتیجه سه بردو شکست خورد.
تصویر شکست سپاهان در مقابل دیده ی هوداران خود در خانه

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ از هفته ی نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز ۱۸ اسفندماه از ساعت ۱۶ تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان پیکان تهران بود که زرد های اصفهانی با نتیجه سر بردو شکست خوردند.

با این باخت شاگردان مورایس برای پنجمین بار متوالی در لیگ برتر متحمل شکست شدند و با 2 بازی کمتر 31 امتیازی مانده و به رتبه پنجم سقوط کردند.

گل‌ها:

فرشاد احمدزاده (دقیقه ۴)، رضا اسدی (دقیقه ۵۳) برای سپاهان

محمد حسین فلاح (دقایق ۱۶ و ۴+۴۵)، علی قربانی (دقیقه ۷۴) برای پیکان

اخطار:

شهریار مغانلو (دقیقه ۵+۴۵) از سپاهان

اخراج:

برایان دابو (دقیقه ۵۰) از سپاهان

شرح بازی:

سپاهان پس از چهار باخت متوالی در لیگ برتر در بازی قبل با پیروزی برابر شمس آذر در جام حذفی کمی از لحاظ روحی شرایط بهتری پیدا کرد اما برابر پیکان با انگیزه برد و بازگشت به کورس قهرمانی به میدان آمده بود تا نوار شکستهای متوالی در لیگ هم پاره شود.

شاگردان مورایس بازی را خوب آغاز کردند و روی اولین موقعیت خود که البته روی تیزهوشی فرشاد احمدزاده خلق شد به گل رسیدند. سپاهان که با این گل از حریف پیش افتاده بود روی آشفتگی تیم مهمان تا قبل از یک ربع ابتدایی بازی این شانس را داشت تا برتری خود را دو برابر کند اما عدم استفاده از موقعیت‌های مسلم گلزنی و در ادامه به گل رسیدن پیکان روی یک اشتباه باعث شد بازی دوباره به تساوی بکشد.

سپاهان که می‌توانست در یک ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی نسخه پیکان را بپیچد به شکلی بازی کرد که بازی برایش گره بخورد و در ادامه بدشانسی‌های این تیم در انتهای نیمه نخست، باز هم روی یک اشتباه عجیب گل دوم پیکان هم به ثمر رسید تا سپاهان بازنده راهی رختکن شود.

در حالی که سپاهان در نیمه دوم برای جبران گل‌های خورده و ساختن یک پیروزی از باخت پا به زمین گذاشته بود اخراج مستقیم برایان دابو در دقیقه ۵۰ همه معادلات را بر هم زد و با وجود اینکه چند دقیقه بعد سپاهان گل تساوی را با ضربه سر اسدی به ثمر رساند، در ادامه آشفتگی خط دفاعی سپاهان باعث شد این تیم گل سوم را در دقیقه ۷۴ به ثمر برساند تا این گل حکم تیر خلاص را برای سپاهان در این بازی و البته در این فصل داشته باشد.

بدین ترتیب سپاهان با شکست سه بر دو در این دیدار برای پنجمین بازی متوالی متحمل شکست شد تا با توجه به اختلافی که با تیم‌های مدعی پیدا کرده است، عملاً امیدی برای قهرمانی نداشته باشد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۴- سپاهان) - توپی که به محمد صادقی، دروازه‌بان پیکان رسیده بود خیلی ساده می‌توانست دفع شود اما تعلل او در دفع توپ در نهایت باعث شد ضربه او در بین راه به احمدزاده برخورد کند و این فشار به موقع هافبک سپاهان و برخورد توپ به او منجر وارد شدن مستقیم توپ به دروازه پیکان شد.

۱-۱ (دقیقه ۱۶- پیکان) - در یک ضد حمله خطرناک توپ در محوطه جریمه سپاهان به فلاح رسید که او با یک شوت پای چپ که در بین راه به پای یزدانی هم برخورد کرد دروازه نیازمند را از زاویه بسته باز کرد.

۲-۱ (دقیقه ۴+۴۵- پیکان) - روی اشتباه یزدانی، فلاح صاحب توپ شد و با ورود به محوطه جریمه سپاهان با ضربه‌ای محکم به لطف اشتباه نیازمند در مهار توپ، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

۲-۲ (دقیقه ۵۰- سپاهان) - ارسال تیز رامین رضاییان از سمت راست در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر زیبای رضا اسدی به گل تساوی تبدیل شد.

۳-۲ (دقیقه ۷۴- پیکان) - روی غفلت مدافعان سپاهان و فضای خالی بین آنها، پاکدل باز هم با نیما میرزازاد تک به تک شد اما پس از دفع ضربه اولیه او، این قربانی بود که گل سوم را به ثمر رساند

گفتین است؛ تیم سپاهان از هفته بیستم هیمن مسابقات میهمان فولاد خوزستان و پیکان هم میزبان ملوان می باشد

613118