پیشنهاد جالب ترامپ به ایلان ماسک!

ترامپ به ایلان ماسک پیشنهاد داده که شبکه اجتماعی واقعیت (Truth) را خریداری نماید.
تصویر پیشنهاد جالب ترامپ به ایلان ماسک!

به گزارش سایت خبری پرسون، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جمهوریخواه پیشین آمریکا یکی از جنجالی‌ترین چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود به طوری که برخی از این شبکه‌ها همانند توییتر سابق (ایکس فعلی) مجبور به مسدود کردن حساب کاربری وی به دلیل ترویج خشونت و دروغ شدند. با این حال، این امر مانع از فعالیت ترامپ نشده و وی شبکه اجتماعی خود موسوم به واقعیت (Truth) را راه اندازی کرد.

به گزارش تله تریدر، ترامپ پس از ریاست ایلان ماسک بر سکان شبکه اجتماعی ایکس، بار دیگر به این شبکه بازگشته است. اکنون وی به دنبال نزدیکی بیشتر به ماسک است.

واشنگتن پست امروز (سه شنبه) در گزارشی اعلام کرد که ترامپ از ایلان ماسک درخواست کرده است که آیا وی تمایل دارد شبکه اجتماعی وی را خریداری کند. ماسک پیش‌تر در سال ۲۰۲۲ شبکه اجتماعی توییتر را خریداری کرده و نام آن را به ایکس تغییر داده بود.

ماسک به سیاست‌های ترامپ علاقه نشان داده و به تازگی نیز دیداری با وی داشته است.

منابع آگاه به واشنگتن پست اعلام کردند: ماسک تصمیم گرفته است که شبکه اجتماعی واقعیت متعلق به ترامپ را خریداری نکند.

گروه فناوری و رسانه ترامپ، مالک شبکه اجتماعی واقعیت، از ارائه نظر پیرامون این موضوع خودداری کرده است.

ترامپ در سال ۲۰۲۱ به دلیل وقایع رخ داده در حمله به ساختمان کنگره در ششم ژانویه از فعالیت در شبکه اجتماعی توییتر منع شد. با این حال، ایلان ماسک در سال ۲۰۲۳ حساب کاربری ترامپ را بار دیگر فعال کرد؛ اقدامی که رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از آن استقبال نکرده و به فعالیت خود در شبکه اجتماعی شخصی خود ادامه داد.

منبع: خبرنگاران جوان

613864