رییس دانشگاه تربیت مدرس:

شرمنده کارمندان و اساتیدی که از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند هستم

یکی از چیز‌هایی که من را از استعفا منصرف می‌کند، قطعا ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان است که قطعا در بهبود وضعیت رفاهی و اقتصادی کارکنان نقش بسزایی خواهد داشت.
تصویر شرمنده کارمندان و اساتیدی که از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند هستم

به گزارش سایت خبری پرسون، فرهاد دانشجو به ویژگی‌های یک دانشگاه مطلوب از دیدگاه خود پرداخت و گفت: دانشگاهی که همه افراد آن با یکدیگر دوست هستند و بین همه افراد صلح و دوستی برقرار است و امنیت فکری و آرامش در محیط کار حاکم است، اعتبار بالای دانشگاه در تمامی مجامع، موثر بودن اعضای یک دانشگاه در توفیقات کشور و حل مسائل و مشکلات کشور، عدم اتکا به بودجه دولت و مدیریت اموال منقول و غیر منقول دانشگاه و تولید پول وثروت از چرخه مدیریت و در پی آن خرید تجهیزات آزمایشگاهی به روز و برگزاری دوره‌های آموزشی و درآمدزایی از این طریق، احترام متقابل و تامین مسائل رفاهی و مسکن دانشگاهیان و رجوع مسئولان به دانشگاه برای حل مشکلات کشور از ویژگی‌های دانشگاهی است که من به عنوان رییس دانشگاه در آرزوی دست یابی به آن هستم و این امر، نیازمند این است که ساختار چابک تری داشته باشیم و زمینه را برای تحول آماده کنیم.

وی افزود: باید فرهنگ برنامه ریزی را در مجموعه تزریق کنیم و هنر رضایتمندی است را همواره تقویت و به دیگران نیز منتقل کنیم و در این مسیر تلاش و تکاپو داشته باشیم. تحول در دانشگاه بسیار حائز اهمیت است و بخشی از این تحول به تحول خواهی و عملکرد معاونت برنامه ریزی، نظارت و فناوری اطلاعات بستگی دارد تا با آماده شدن بستر‌های لازم، این تحول، مصداق عملی پیدا کند.

رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: من به عنوان رییس دانشگاه از کارمندان و اساتیدی که از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند و به ما مراجعه می‌کنند شرمنده هستم و این شرمندگی و دلواپسی سبب شد تا طی مصاحبه‌هایی در خصوص استعفایم مطالبی را عنوان کنم. یکی از چیز‌هایی که من را از استعفا منصرف می‌کند، قطعا ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان است که قطعا در بهبود وضعیت رفاهی و اقتصادی کارکنان نقش بسزایی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: دانشگاه محل تبیین عقاید، نظرات و تبادل افکار و محل فرهیختگی است و همه ما باید به دنبال کار‌های خلاق و تحولی باشیم و با حوصله و برنامه ریزی، مشکلات را کنار زده و آرام آرام به جلو پیش رویم.

منبع: تابناک

613645