مهلت ثبت نام متقاضیان حضور در جشنواره تمدید نمی‌شود

دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تأکید کرد مهلت ثبت نام و ارسال نسخه بازبینی آثار متقاضیان شرکت در جشنواره که پیش از این تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۳۱ مرداد ماه اعلام شده بود تمدید نمی‌شود.

تصویر مهلت ثبت نام متقاضیان حضور در جشنواره تمدید نمی‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی جشنواره، دبیرخانه این رویداد هنری در جریان جلسه اعضای ستاد اجرایی با ابراز خرسندی از مشارکت متقاضیان شرکت در جشنواره اعلام کرد: با توجه به استقبال چشمگیر هنرمندان، پایان وقت اداری سه شنبه ۳۱ مرداد ماه سال جاری آخرین زمان ثبت نام و ارسال نسخه بازبینی فیلم‌ها به دبیرخانه جشنواره بوده و به دلیل لزوم توجه به جدول زمان‌بندی بازبینی فیلم‌ها و سایر مراحل جشنواره، سامانه ثبت آثار امکان پذیرش را ندارد. از این رو تقاضا می‌شود فرآیند ثبت نام متقاضیان و ارسال نسخه بازبینی در اندک فرصت باقیمانده انجام و فیلم‌ها به آدرس: تهران خیابان ولی‌عصر (عج) نرسیده به ایستگاه توانیر، نبش خیابان لنکران، پلاک ۲۴۵۴ طبقه پنجم ساختمان شماره ۳ بنیاد سینمایی فارابی کد پستی ۱۴۳۴۸۴۳۶۳۱ ارسال شود. همچنین شماره تلفن‌های: ۰۲۱۸۸۱۹۴۲۳۵ و ۰۲۱۸۸۱۹۴۲۴۸ آماده پاسخگویی سئوالات متقاضیان در این زمینه است.

سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین العابدین از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

507821