ظریف خار چشم اسرائیل است/ هیچ کس به اندازه ظریف نتواست چهره کودک کش اسرائیل را افشا نماید

صالحی امیری، وزیر دولت سابق در نامه ای خطاب به مدیرعامل مجمع وزیران ادوار از روند تخریب ها علیه ظریف انتقاد کرد و نوشت: در جریان غزه، هیچ شخصیت بین المللی به اندازه ظریف نتواست چهره منفور و کودک کش اسرائیل را افشا نماید.
تصویر ظریف خار چشم اسرائیل است/ هیچ کس به اندازه ظریف نتواست چهره کودک کش اسرائیل را افشا نماید

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدرضا صالحی امیری ، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد و رئیس سابق اسناد و کتابخانه ملی ایران، در نامه خطاب به محمدرضا عارف نوشت:

جناب اقای دکترعارف

مدیرعامل محترم مجمع وزیران ادوار

۱- جریان رادیکالیسم درایران خصوصا از سنخ ایدئولوژیک آن تاریخ و تبار طولانی دارد، پس از انقلاب از جریان منحرف فرقان اغاز می گردد. (این فرقه معتقد بود برای نجات انقلاب باید موانع آ یعنی شهیدان بهشتی ،مطهری ،مفتح ومرحوم ایت الله هاشمی و….را حذف کنند…)

۲-اوج رادیکالیسم در سال ١٣٦٠ توسط جریان کور و خشن منافقین آغاز می گردد که از شهادت شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، قدوسی، دستغیب و اشرفی اصفهانی، قاضی طباطبایی تا هزاران ترور و

جنایت دیگر را در کارنامه خود ثبت و ضبط کردند.

۳-رفتارهای افراطی و خشن عده ای جوان در قتل زنان بیگناه* *درکرمان ،اسیدپاشی به صورت دختران در اصفهان ،بهم زدن اجتماعات سیاسی درقم ،مشهد و سایر نقاط کشور و ایجاد فضای ترس

و ناامنی روانی در جامعه ضرب و شتم دختران جوان و ....همه و همه محصول عملکرد عده ای رادیکال احساسی ولی به ظاهر انقلابی اما با تفکرات خطرناک می باشد.

۴_عملکرد این جریانات رادیکال در برخورد با دختران و زنان جامعه به خاطر نوع پوشش و سبک زندگی و یا هردلیل دیگر باعث گریز نسل جوان از اسلام و انقلاب و حتی ایران شده است.

(فرار یا مهاجرت دهها هزار ایرانی نخبه ،فرهیخته ،سلیبرتی ،صاحبان سرمایه ،اساتید دانشگاه و…..از کشور محصول عملکرد این تفکر می باشد ) البته واکنش اجتماعی این کژ رفتاریها را در ایام شورش های ١٤٠١ در کف خیابان ها شاهد بودیم.

۵-عملکرد باند رادیکال و خشن مهدی هاشمی در قهدریجان با ترور مرحوم شمس ابادی و بعد از انقلاب با ایجاد شکاف میان حضرت امام و آیت الله منتظری ضربات وخسارات غیرقابل جبرانی به انقلاب و نظام وارد ساختند.

۶-بتدریج رادیکالسیم از بیرون حاکمیت به درون کادرهای نظام ،دولت ومجلس رسوخ می کنند. از افشاگری و افراطی گری های داخل مجلس تا بهم زدن اجتماعات، حمله به سفارت عربستان و سایر مراکز سیاسی خارجی تا…..

توهین سازماندهی شده به حاج حسن اقا در ایام سالگرد رحلت امام، که به تکدر و نارضایتی رهبری منجر شد، توهین و تخریب بی سابقه و بی وقفه به آیت الله هاشمی، تخریب و توهین مستمر نسبت به آقای خاتمی، تخریب دائمی آقای دکتر روحانی و وزرای دولت ایشان و صدها بلکه هزاران نمونه مشابه دیگر …….

۷- اوج قدرت یابی رادیکالیسم در درون حاکمیت مربوط به دوره آقای احمدی نژاد می باشد.(این جریان با انگ زنی، افشاگری و تخریب شکاف و تفرقه گسترده ای میان کادرها و رجال سیاسی انقلاب ایجاد کردند و تمام تلاشها و خدمات بزرگان و مدیران نظام از دوران جنگ و جهاد، دوران سازندگی و اصلاحات و اعتدال را تخریب و حتی انکار نمودند. نهایتا با طراحی بحران ۸۸ باعث ظهورشکاف وکینه عمیق دردرون خانواده انقلاب شدند که پیامدهای ان تاکنون تداوم دارد.

۸-یکی از پایگاههای اصلی رادیکالیسم مجلس بوده و هست. (باند کوچک ولی پرهیاهو و ضدجمهوریت حاضر در مجلس شورای اسلامی)

باکمال تاسف امروز شاهد تهاجم و هتاکی غیراخلاقی به شخصی صدیق ،وطن پرست ،دیپلمات برجسته ،فخر ملت ایران وجهان جناب اقای ظریف بوده وهستیم.

ایشان خارچشم اسرائیل ،و امین و صدیق رهبری بودند………تهاجم و تهمت ناجوانمردانه به این سرمایه ملی بدلیل وحشت و نگرانی از سرمایه اجتماعیی کم نظیر ایشان در میان احاد ملت می باشد.

در جریان غزه، هیچ شخصیت بین المللی به اندازه اقای ظریف نتواست چهره منفور و کودک کش اسرائیل را افشا نماید.

بی شک عملکرد ناصواب این جریان لکه ننگی در کارنامه نظام بوده و می باشد.

این جریان دارای یک سازمان رسانه ای مجازی و مکتوب قدرتمند می باشند که آتش تهیه لازم برای القای باورپذیری دروغ های خود را فراهم می نماید.

همیشه این سئوال برای جامعه مطرح بود و هست ؟

چرا بخشی از کانون های قدرت از رادیکالسم حمایت می کنند؟؟!!

۱۲-امید می رود نظام با یک اراده و تصمیم شجاعانه یکبار برای همیشه شر رادیکالیسم را از سر ملت کوتاه نماید.

از جنابعالی و اعضای مجمع انتظار می رود نسبت به دفاع از این سرمایه کم نظیر ملت عکس العمل در خورشأن داشت

منبع: خبرآنلاین

610741