کنسرت‌های موسیقی در قشم دوباره جان گرفت

تنور سرد کنسرت‌های موسیقی سرزمین آب و آفتاب در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس با اجرای شنبه شب بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ در سالن تالار وحدت قشم داغ شد.
تصویر کنسرت‌های موسیقی در قشم دوباره جان گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، صالحه ایرانمنش روز یکشنبه افزود: این کنسرت در یک سانس از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۴ با حضور پرشور قشموندان و گردشگران به مدت یک شب در تالار وحدت نگین خلیج فارس برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کنسرت، فرید الهی نیا با گیتار بیس، ماکان یعقوبی پرکاشن، مهدی نظری ویولن، مهران عیسی نژاد گیتار، فرزین صالحی نسب درامز، آسید نوارف گیتار الکتریک، محمد فرهادی ثابت کیبورد، محمد شیر دره حقیقی درام و حسین توحیدی به عنوان نوازنده گیتار هنرنمایی کردند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم توضیح داد: در اجرا و برگزاری این کنسرت هومن آزمان نوازنده گیتار همچون اجراهای قبلی این خواننده وظیفه رهبری این گروه را بر عهده داشت.

ایرانمنش اضافه کرد: در این برنامه قطعاتی همچون چی شده، حوای من، برف، خودمو دارم که، کافه پاییزی، دل من، آدم کش، ای وای، پریزاد، دوست دارم، شاید، عاشقتم که، حال منو خوب کن، شهر شیرین و منو بارون اجرا شد.

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از پنج سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز کرد و بعد از بازگشت به ایران، جدی‌تر از گذشته موسیقی شرقی را دنبال می کند.

مجوز اجرای صحنه ای این کنسرت موسیقی از سوی اداره کل فرهنگ ارشاد و اسلامی استان هرمزگان صادر شده بود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا

600558