شوخی گلزار با شرکت کننده پانتولیگ

محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون که با مسابقه پانتولیگ به تلویزیون برگشته، در قسمت های اخیر برنامه با یکی از شرکت کننده ها شوخی کرد.
تصویر شوخی گلزار با شرکت کننده پانتولیگ

به گزارش سایت خبری پرسون، مسابقه پانتولیگ با اجرای محمد رضا گلزار باردیگر خبر ساز شد و آقای مجری مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفت. در ادامه این بخش از نمناک جزئیات بیشتر ماجرای گناه زنان در برنامه محمدرضا گلزار را می خوانید. محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون که بعد از 5 سال با مسابقه «پانتولیگ» به قاب تلویزیون بازگشته است، به دلیل صحبت های یکی از شرکت کنندگان این مسابقه مورد انتقاد قرار گرفت. ماجرا از این قرار بود که شرکت کننده برنامه باید بدون اشاره مستقیم به کلمه، هم گروهی های خود را متوجه کلمه می ساخت، این شرکت کننده برای اجرای کلمه «غیبت» از گناه زنان استفاده کرد، یکی از شرکت کننده ها این گناه را «حجاب» عنوان نمود و اما پس از آن هم تیمی هایش کلمه غیبت را حدس زدند.

شوخی محمدرضا گلزار با شرکت کننده پانتولیگ

گلزار به همراه لبخند به شرکت کننده برنامه گفت:

کتک می خوای؟ گفتی گناه زنان؟ خدا رحمتت کنه داداش، فضای مجازی رو کلا ببند.

صحبت های شرکت کننده و توصیه محمد رضا گلزار به او واکنش های متفاوتی را درپی داشت و برخی از خانم ها با ناراحتی از این برنامه انتقاد کردند و غیبت را گناهی برای همه افراد اعم از زن و مرد دانستند اما برخی دیگر این اتفاق را شوخی دانستند و معتقدند که باید کمی منعطف بود.

ساعت پخش پانتولیگ گلزار

پانتولیگ مسابقه اجرای پانتومیم به مجری گری محمد رضا گلزار بازیگر محبوب سینمای ایران است که هر هفته پنجشنبه بر روی آنتن شبکه 3 می رود.

مختصر بیوگرافی محمدرضا گلزار

رضا گلزار بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، مجری، نوازنده، خواننده و مدلینگ متولد 1 فروردین 1356 در تهران است اما اصالت آذری دارد. پدرش مهندس اهل تبریز و مادرش خانه دار است، دوبرادر به نام های بردیا و علیرضا و خواهری به نام آتوسا دارد که ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های برسام و اویسا است. او خرداد ماه سال 1402 با آیسان آقاخانی متولد 1376 و اهل زنجان ازدواج کرده است.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار در عرصه مدلینگ،ورزش والیبال و اسکی و... نیز فعالیت دارد و نوازنده و خواننده نیز می باشد.

فیلم های محمدرضا گلزار

او در فیلم سینمایی و سریال هایی چون سام و نرگس، شام آخر، چشمان سیاه، گل یخ،آتش بس، کلاغ پر، عاشقانه، سلام بمبئی، ما همه با هم هستیم، رحمان 1400، آینه بغل و... ایفای نقش نموده است.

منبع: نمناک

600484