سرپرست جدید اداره امور شعب استان خراسان شمالی معرفی شد

رضا طهماسبی، با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران به عنوان سرپرست اداره امور شعب استان خراسان شمالی معرفی شد.
تصویر سرپرست جدید اداره امور شعب استان خراسان شمالی معرفی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره امور شعب استان خراسان شمالی با حضور حسن مونسان عضو هیات مدیر و معاون امور شعب ، ملکی راد مدیر امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور، سیدحسین شریفیان رئیس اسبق اداره امور شعب استان خراسان شمالی، حمید صفای نیکو رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی، معاونان و دیگر مسئولان استان برگزار شد.

در این مراسم مونسان با بیان مسائل جاری بانک و وضعیت اقتصادی کشور بخصوص مشکلات استان، از زحمات شریفیان رییس سابق این اداره امور شعب قدردانی و حکم انتصاب طهماسبی را به وی اعطا کرد.

در ادامه ملکی راد مدیر امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور، طی سخنانی از زحمات سرپرست سابق این اداره تقدیر کرد و از همه همکاران استان خواست تا با همکاری و همدلی لازم و کافی در جهت نیل به اهداف بانک تلاش کنند.

در پایان مراسم طهماسبی سرپرست جدید اداره امور شعب طی سخنانی از حضور در جمع همکاران و مردم این استان ابراز امیدواری کرد و‌ گفت: با توجه به آگاهی که از وضعیت اقتصادی استان و امور جاری مربوطه دارم امیدوارم با تلاش، همکاری و تعامل درون و برون سازمانی، بتوانیم به اهداف والای بانک دست یابیم.

منبع: بانک ملی ایران

600023