اشتیاق رسانه‌های ایتالیایی از جذب مهدی طارمی توسط اینتر

نشریات فوتبالی ایتالیا با قطعی بودن انتقال مهدی طارمی به اینتر از حضور بازیکن تیم ملی ایران استقبال می کنند.
تصویر اشتیاق رسانه‌های ایتالیایی از جذب مهدی طارمی توسط اینتر

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی طارمی مهاجم ملی فوتبال ایران پس از پایان جام ملت‌های آسیا به پورتو پرتغال رفت تا در تمرینات پورتو پرتغال شرکت کند. او که تا پایان فصل با این باشگاه قرارداد دارد همچنان با اخبار مرتبط با انتقالش به اینتر ایتالیا دست و پنجه نرم می‌کند.

سایت «اسپورت ایتالیا» با انتشار گزارشی در خصوص خط حمله ضعیف اینتر ایتالیا جدایی مارکو آرناتوویچ و الکسیس سانچز را قطعی دانسته و به نقل از جوزپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه اینتر عنوان کرده است: خریدهای خوبی برای تقویت خط حمله اینتر در حال شکل گیری است.

تجربه بین المللی ملی و باشگاهی طارمی از جمله دلایل این سایت برای استقبال از مهاجم جدید اینتر توسط هواداران است. در بخشی از گزارش اسپورت ایتالیا درباره طارمی آمده است: «طارمی قراردادش را با پورتو تمدید نمی‌کند و اینتر آماده است از این مزیت استفاده کند و بازیکنی را به تیم تحت هدایت مربی سیمونه اینزاگی اضافه کند که مطمئناً می‌تواند سهم بسیار مهمی در اینتر داشته باشد. او روی کاغذ او یک جایگزین عالی برای لائوتارو مارتینز و تورام است تا آنها در فصل فشرده به راحتی بتوانند در بعضی از بازی‌ها استراحت کنند.

همچنین از فران تورس بازیکن تیم ملی اسپانیا نیز به عنوان گزینه احتمالی دیگر اینتر ایتالیا یاد می‌شود که مالکان اینتر برای این بازیکن نیز حاضر هستند مبلغ قابل توجهی را حدود ۳۰ میلیون یورو پرداخت کنند.

کد خبر 831901

منبع: مهر

منبع: خبرورزشی

599892