آخرین تحولات و جزئیات لغو ویزای روسیه برای ایرانیان

احتمالاً شنیده‌اید که ویزای روسیه لغو شده است، اما این اطلاعات نادرست است. در حال حاضر، برای سفر به این کشور، همچنان نیاز به درخواست ویزای روسیه دارید. با این حال، با گذر زمان، شرایط و سیاست‌های ویزا تغییر کرده اند و یکی از تغییرات اصلی این است که اکنون می‌توانید به صورت آنلاین برای ویزای روسیه اقدام کنید.
تصویر آخرین تحولات و جزئیات لغو ویزای روسیه برای ایرانیان

به گزارش سایت خبری پرسون، روسیه به عنوان بزرگترین کشور جهان با جاذبه‌های گردشگری فراوان، از مناظر طبیعی و تاریخی، بسیار متنوع است. این کشور در مرکز دو قاره بزرگ اروپا و آسیا واقع شده و به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص، تاریخ غنی و فرهنگ ریشه‌دار، سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کند. در این مقاله، به ساده‌ترین شکل ممکن، اطلاعات موردنیاز برای درخواست ویزای روسیه را برای شما شرح خواهیم داد.

انواع ویزاهای روسیه

ویزای توریستی روسیه:

برای افرادی که قصد دارند به منظور گردشگری و تفریح در تور روسیه شرکت کنند، ویزای توریستی روسیه گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. این نوع ویزا به مسافران این امکان را می‌دهد که به روسیه سفر کرده و لحظات خوشی را در سفر خود به این کشور تجربه کنند و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دسترسی داشته باشند.

ویزای الکترونیکی روسیه:

ویزای الکترونیک روسیه امکان سفر آسان را برای بسیاری از افراد فراهم می‌کند. این نوع ویزا برای 60 روز از تاریخ صدور اعتبار دارد و محدود به سفر به مناطق مشخصی است. افراد می‌توانند با استفاده از ویزای الکترونیک به راحتی سفر خود را برنامه‌ریزی کرده و از این فرصت برای بازدید از مناطق مختلف استفاده نمایند.

شرایط درخواست آنلاین ویزای روسیه

برای درخواست آنلاین ویزای روسیه با این رویکرد، نیازی به مراجعه به کنسولگری ندارد و افراد می‌توانند به سرعت و به صورت آنلاین برای ویزای روسیه اقدام نمایند. این روش باعث افزایش سرعت صدور ویزا می‌شود. پس از ارسال درخواست آنلاین، شما می‌توانید تا 5 روز کاری از وضعیت درخواست ویزای خود مطلع شوید. البته، در موارد استثنایی، رسیدگی به درخواست ویزای روسیه ممکن است زمان بیشتری ببرد.

مراحل آسان اخذ ویزای روسیه با آرزوی سفر پارسیان

در وب‌سایت پارسیان آرزوی سفر، علاوه بر ارائه خدمات گردشگری از جمله خرید بلیط و رزرو تور قسطی، شرایط دریافت ویزای روسیه نیز به شما فراهم شده است. با پر کردن فرم درخواست آنلاین ویزای روسیه در این وب‌سایت، می‌توانید با اطمینان کامل برای سفر به این کشور آماده شوید. حتماً توجه داشته باشید که اطلاعات درخواستی و مدارک مورد نیاز را با دقت بارگزاری کنید تا از رد ویزای شما جلوگیری شود.

اخذ ویزای روسیه با آرزوی سفر

مراحل اخذ ویزای روسیه با آرزوی سفر پارسیان

  • فرم درخواست آنلاین ویزای روسیه (بدون پرداخت)
  • تکمیل مدارک و فرم ویزای روسیه
  • بارگزاری عکس پرسنلی و عکس پاسپورت
  • پرداخت هزینه ویزا بعد از ثبت و تایید نهایی
  • پیگیری توسط کارشناسان آرزوی سفر تا زمان دریافت ویزا و ارائه به متقاضی

برای جلوگیری از هر گونه مشکل احتمالی، توصیه می‌شود که افرادی که قصد شرکت در تور مسکو و یا مسکو سن پترزبورگ را دارند، از طریق تماس با شماره 02145128 با متخصصان تجربه‌دار در این زمینه تماس بگیرند.

منبع: آرزوی سفر

599332