فال روزانه یکشنبه ۱5 بهمن 1402

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
تصویر فال روزانه یکشنبه ۱5 بهمن 1402

به گزارش سایت خبری پرسون، برای مطلع شدن از وقایع جالب و جذاب پیش روی خود با همراه شوید.

فال روزانه واقعی شخصی متولدین ۱۵ بهمن:

فال روز تولد: شما شخصی با اعتماد به نفس، جاه طلب، مستقل، باوقار، معتقد و مذهبی و مثبت اندیش هستید. این صفات مثبت باعث می شوند که مورد تحسین و تشویق دیگران قرار بگیرید، اما باید صفات منفی خود از جمله ولخرجی، حسادت و بی احتیاطی را نیز تحت کنترل در بیاورید تا از عواقبی که می توانند برایتان به همراه داشته باشند در امان باشید. امسال باید سعی کنید به ایده های خلاقانه ای که در سر دارید اهمیت بیشتری داده و انرژی بیشتری را برای عملی کردن آنها صرف کنید. شاید نتایجی که انتظار دارید دیرتر از موعدی که فکر می کرده اید پدیدار شوند، اما آنچه اهمیت دارد این است که بالاخره به نتیجه ی مطلوبتان خواهید رسید. امسال در خرج کردن باید احتیاط بیشتری به خرج دهید چون احتمالا هزینه های غیر مترقبه ای در انتظارتان خواهند بود که باید از الان برای آنها پس انداز کنید. متأهل ها باید امسال مواظب باشند که روابطشان با خانواده ی خود روی رابطه ی زناشویی آنها تأثیر منفی نگذارد. مسائل حقوقی و اختلافاتی که بر سر املاک دارید به نفع شما حل خواهند شد.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

سعی کنید اجازه ندهید جو غم انگیزی که به امروز حاکم شده است باعث افسردگی شما شده و حال و هوایتان را به هم بریزد. درست است که بعضی روزها به طرز فوق العاده ای خسته کننده به نظر می رسند و انگار هرگز نمی خواهند تمام شوند، اما اگر سر خودتان را به اندازه ی کافی گرم نگه دارید گذر زمان را احساس نخواهید کرد. تا جایی که می توانید سر خود را گرم نگه داشته و اصلا بیکار نمانید. هر کار ناتمامی که پشت گوش انداخته بودید را امروز جزء لیست کارهای روزانه ی خود قرار دهید. شور و شوق عاشقی را در قلب خود حس می کنید، و دلتان می خواهد شادی‌تان را فریاد بزنید، ابر های تیره از آسمان زندگی‌تان کنار خواهد رفت و احساس رضایت را تجربه خواهید کرد. زمان آن است که همه تمام توانتان را بکار بگیرید تا به نتیجه ای دلخواه برسید. در حالی که پیشنهاد های دیگران را بررسی می کنید، نیاز های خودتان را هم مدنظر قرار دهید.

متولد : نوزاد طبیعت

سمبل : قوچ

شعار : من هستم

ستاره حاکم : مارس (مریخ)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : الماس ، یاقوت

رنگ محبوب : قرمز ، صورتی روشن

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : رز سرخ

روز مبارک : سه شنبه

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

از این که متفاوت باشید هراسی نداشته باشید. این که خودتان را اسیر یک چرخه ی تکراری کرده و مدام همان کارها را انجام دهید خیلی ساده است. بدون این که خودتان متوجه باشید سر یک ساعت معین از خواب بیدار می شوید، سر ساعت به محل کارتان می روید، سر ساعت به خانه باز می گردید، همان کارهای همیشگی را کرده و سر ساعت همیشگی می خوابید. این یعنی رکود و تنها یک راه برای رهایی از آن وجود دارد، آن هم چیزی حز انجام یک کار متفاوت و منحصر بفرد نیست. این روزها احساس می کنید زندگی‌تان روندی یکنواخت به خود گرفته، درنگ نکنید و همین امروز کاری جسورانه انجام دهید نتیجه آن رسیدن به هدفی تازه و مثبت خواهد بود، با عقل و دلتان در نبرد هستید قبل از آن که احساساتتان بر عقلتان غلبه کند با مروری بر گذشته تصمیمی صحیحی بگیرید. به زودی پیام یا خبری خوش دریافت خواهید کرد.

متولد : طفل شیرخوار طبیعت

سمبل : گاو نر

شعار : همه چیز مال من است

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : ثابت

فلز وجود : مس

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی ، صورتی ، بنفش

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز صورتی

روز مبارک : جمعه

♊ فال روزانه متولدین خرداد

اگر سبک زندگیتان به طور قابل توجهی با اطرافیانتان فرق می کند خودتان را سرزنش نکنید! هر کسی نیازها و اولویت های خودش را دارد و سبک زندگی خود را بر این اساس انتخاب می کند. شما هم به هیچ عنوان مجبور نیستید خودتان را با اطرافیانتان مقایسه کنید. حتی اگر قصد ایجاد تغییر در زندگی خود را دارید این تغییر فقط باید به خاطر خودتان و به صلاحدید خودتان باشد، نه برای این که خودتان را با دیگران هماهنگ کنید. احساسات قلبی‌تان با ندای عقلتان در تضاد هستند. نگران فکر دیگران در مورد خود نباشید و همان کاری را انجام دهید که فکر می کنید درست هست. به زودی حقانیت شما برای همه ثابت می شود. از شکست های گذشته خود نا امید نباشید چرا که غم و حسرت بر گذشته‌ها هیچ دردی را دوا نمی کند زندگی را به خود سخت نگیرید تا دنیا به شما سخت نگیرد.

متولد : کودک طبیعت

سمبل : دوقلوها

شعار : من فکر میکنم

ستاره حاکم : مرکوری (عطارد)

عنصر وجود : هوا

شخصیت : راوی

فلز وجود : جیوه

سنگ خوش یمن : زمرد کبود

رنگ محبوب : زرد ، سبز ، آبی

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : کاملیا

روز مبارک : چهارشنبه

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما اراده و قدرت زیادی را در وجود خود احساس می کنید که به شما انگیزه می دهد تا روز خود را با انرژی تمام آغاز کنید. از این فرصت استفاده کرده و کارهای نیمه تمام خود را به سرانجام رسانده و حتی اگر وقت اضافه آوردید برای کارهای دیگرتان هم برنامه ریزی کنید. از دست و پنجه نرم کردن با کارهایی که بزرگ یا پیچیده به نظر می رسند هم هیچ هراسی به دل راه ندهید چون به احتمال زیاد در انجام هر کاری که در حال حاضر به عهده بگیرید موفق خواهید بود و نتایج مطلوبتان را به دست خواهید آورد. آرامش را با موسیقی به زندگی‌تان بر گردانید. کار امروز را به فردا نیندازید بدین ترتیب احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت. احساس می کنید نیاز به سکوت بیشتری دارید به همین دلیل برای مدتی از حضور در جمع‌ها کناره می گیرید تا با خود تنها باشید ممکن است اطرافیانتان شما را مردم گریز قلمداد کنند به حرف هیچکس توجه نکنید.

متولد : تازه بالغ طبیعت

سمبل : خرچنگ

شعار : من احساس میکنم

ستاره حاکم : ماه

عنصر وجود : آب

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : نقره

سنگ خوش یمن : مروارید

رنگ محبوب : سایه ای از رنگهای خاکستری و آبی و سبز

عدد خوش یمن : ۲

گل محبوب : بنفشه ، لی لی

روز مبارک : دوشنبه

♌ فال روزانه متولدین مرداد

آیا انرژی موجود در امروز را احساس می کنید؟ انگار همه چیز را روی دور تند گذاشته اند و این موضوع باعث شده است کمی احساس نگرانی کنید و بترسید که مبادا نتوانید خودتان را با موج این انرژی هماهنگ کرده و با آن پیش بروید. بهترین کاری که در این شرایط از دستتان بر می آید این است که کارهایتان را یکی یکی و قدم به قدم پیش ببرید. اگر هول شوید و بخواهید چند کار را به طور همزمان انجام دهید احتمال این که عملکردتان چندان موفقیت آمیز نباشد زیاد خواهد بود و احتمال خطایتان بالا خواهد رفت. جای یافتن راه حلی ساده و سریع، راهی پیدا کنید تا بتواند در طولانی مدت شما را به هدف مطلوبتان برساند. تحت هیچ شرایطی از وظایف و تعهدات خود غافل نشوید. اتفاقی برایتان خواهد افتاد که به خنده تان خواهد انداخت. شجاعانه با حقیقت روبرو شوید و احساساتتان را به زبان آورید حتی در این راه با مشکلاتی مواجه شوید.

متولد : جوان طبیعت

سمبل : شیر

شعار : من اراده میکنم

ستاره حاکم : خورشید

عنصر وجود : آتش

شخصیت : ثابت

فلز وجود : طل

سنگ خوش یمن : یاقوت زرد

رنگ محبوب : رنگهای غروب خورشید

عدد خوش یمن : ۱

گل محبوب : آفتابگردان

روز مبارک : یکشنبه

♍ فال روزانه متولدین شهریور

امروز بد نیست برای یک سفر کوتاه چند روزه برنامه ریزی کنید. شما این اواخر به سختی کار کرده اید و حق دارید که بخواهید کمی تفریح و استراحت کنید تا بتوانید پس از آن دوباره روند قبلی را در پیش گرفته و با قدرت تمام به سوی اهدافتان پیش بروید. حتی فکر کردن و برنامه ریزی برای این تعطیلات هم حالتان را بهتر خواهد کرد! اگر امروز برای کارهایی که می خواهید انجام دهید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید خودتان هم از میزان کارهایی که به انجام می رسانید متعجب خواهید شد. بجای دست روی دست گذاشتن و انتظار کشیدن دست بکار شوید و برنامه ریزی کنید. در مورد موضوع پیش آمده ممکن است با مانعی دشوار برخورد کنید که گذشتن از آن آسان نیست، به هیچ وجه آن را نادیده نگیرید، ممکن است با کمترین غفلت و بی توجهی سرنوشتتان تغییر کند.

متولد : بالغ طبیعت

سمبل : فرشته

شعار : من تجزیه و تحلیل میکنم

ستاره حاکم : ولکان و مرکوری

عنصر وجود : خاک

شخصیت : راوی

فلز وجود : پلاتین

سنگ خوش یمن : عقیق سبز

رنگ محبوب : سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : Forgetmenot

روز مبارک : چهارشنبه

♎ فال روزانه متولدین مهر

دیگران را به خاطر آنچه در ظاهر از آنها می بینید مورد قضاوت قرار ندهید. قرار نیست که همه مثل شما زندگی کنند و افکار و نظراتی مشابه شما داشته باشند. شما به طور کلی به عرف و سنت ها اهمیت زیادی می دهید، اما خیلی ها در روابط و کار و زندگی خود به این اصول پایبند نیستند و شما هم نمی توانید آنها را به خاطر این موضوع مورد سرزنش قرار دهید. همان طور که انتظار دارید دیگران به شما و سبک زندگیتان احترام بگذارند، شما هم باید آنها و عقایدشان را محترم بدانید. در مورد کار یا تحصیل افق های جدیدی پیش رویتان قرار خواهد گرفت. در کارهایتان تا حدی مخفیانه و مرموزانه عمل می کنید، بهتر است این روش را ترک کنید وگرنه نزدیکانتان را از خودتان رنجیده خاطر می کنید. مسئولیت زیادی به گردن دارید بهتر است کاری را که شروع کرده‌اید به پایان برسانید در غیر اینصورت دچار سردرگمی خواهید شد و این چیزی است که الان به آن احتیاج ندارید.

متولد : با آرمان ازدواج

سمبل : ترازو

شعار : من تعادل برقرار میکنم

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : هو

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : مس درخشان

سنگ خوش یمن : الماس ، اوپال

رنگ محبوب : بژ ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز سفید

روز مبارک : جمعه

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز تعداد دوستانی که برای مشورت با شما و یا در میان گذاشتن مشکلات خود و درد دل کردن به سراغتان خواهند آمد خیلی زیاد خواهد بود. شما یکی از بهترین گزینه هایی هستید که آنها برای توجه و حمایتی که نیاز دارند می توانند به آن پناه ببرند و این موضوع برای خودتان هم بسیار خوشایند است. فقط باید مواظب باشید بیش از اندازه برای دیگران وقت نگذارید و کار را به جایی نکشانید که وقت کافی برای رسیدگی به کارها و وظایف خود نداشته باشید. با مسائل اندکی آرام تر برخورد کنید، زخم زبان دیگران را جدی نگیرید، با فردی روبه رو خواهید شد که ایده های متعددی دارد و با شما در مورد آن‌ها صحبت خواهد کرد، با وجود آنکه ممکن است این شخص تا حدی شما را کلافه کند اما می توانید از مصاحبتتان مطالب بسیار ارزشمندی یاد بگیرید و آنها را در جهت بهبود زندگی‌تان به کار ببرید.

متولد : با آرمان …

سمبل : عقرب

شعار : من آرزو میکنم

ستاره حاکم : پلوتو

عنصر وجود : آب

شخصیت : ثابت

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : سیلیس

رنگ محبوب : قرمز تیره

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : ارکیده ، رازقی

روز مبارک : سه شنبه

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز برای شما مشکل خاصی به همراه نخواهد داشت و بیشتر کارهایتان به خوبی پیش خواهند رفت. خوشبختانه شما انرژی و انگیزه ی زیادی را در وجود خود احساس می کنید که به شما توان لازم برای انجام کارهای خسته کننده ی روزمره را می بخشد. در طول روز با سرعت و تمرکز زیادی کارهایتان را به انجام خواهید رساند و شاید حتی به این فکر بیفتید که ساعات بیشتری را در محل کارتان مانده و کمی اضافه کاری کنید. اما به شما توصیه می شود که به جای این کار برای ساعات پایانی روزتان برنامه ی بهتری در نظر گرفته و پس از یک روز پربار کاری ساعات باقی مانده تان را با افرادی بگذرانید که بودن با آنها به شما انرژی می بخشد. از هرگونه سرمایه گذاری و ریسک که نتیجه‌اش برایتان مبهم است اکیدا خودداری کنید. بخاطر حساسیت بیش از حدتان در مورد مسئله ای دچار سو تفاهم خواهید شد. بخشش و گذشت را سرلوحه خود قرار دهید تا اعتدال به زندگی‌تان باز گردد. تا زمانی که از احساسات واقعی طرف مقابل‌تان آگاه نشده‌اید، ابراز احساسات نکنید.

متولد : با آرمان کسب اطلاعات

سمبل : اسب با سیمای انسان

شعار : من میبینم

ستاره حاکم : ژوپیتر (مشتری)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : راوی

فلز وجود : قلع

سنگ خوش یمن : فیروزه

رنگ محبوب : ارغوانی

عدد خوش یمن : ۳

گل محبوب : میخک

روز مبارک : پنج شنبه

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز این که مجبور باشید محدودیت هایی را رعایت کنید و به قید و بندهای ناخواسته تن بدهید برای شما اصلا خوشایند نخواهد بود. شما روحی آزاد و مستقل دارید و بزرگ ترین موفقیت های خود را در زمان هایی به دست می آورید که آزادی عمل دارید و می توانید کارهایی را که خودتان می خواهید انجام دهید. با این همه، چه خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید همه ی ما مجبور هستیم از برخی قواعد و قوانین پیروی کنیم. پس تمام سعی خود را به کار گرفته و از آزادی خود در چارچوب قوانین و قواعد بهره ببرید. یادتان نرود که زندگی بده بستان است از هر دست که بدهید از همان دست هم می گیرید. زمانیکه دیگران به شما تکیه می کنند و خواستار حمایت و پشتیبانی شما هستند هستند به بهترین نحو مسئولیت پذیر باشید. امکان پیشرفت و ترقی در کار برایتان وجود دارد. از نظر مالی تا زمانی که از رفع کامل مشکلات مادی‌تان اطمینان حاصل نکردید دست به ولخرجی نزنید.

متولد : با آرمان تجربه کردن

سمبل : بز

شعار : من به کار میگیرم

ستاره حاکم : ساترن (زحل)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : سرب

سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ

رنگ محبوب : سیاه ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۸

گل محبوب : ماگنولی

روز مبارک : شنبه

♒ فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما به احتمال زیاد پر انرژی و سرحال خواهید بود و با نگرش مثبت به دنیای اطرافتان نگاه خواهید کرد. اگر دور و برتان افرادی وجود دارند که خوشحال و راضی به نظر نمی رسند سعی کنید این انرژی مثبت خود را با آنها به اشتراک بگذارید. نگرش شما به مسائل می تواند تأثیر عمیقی روی دوستان و اطرافیانتان گذاشته و نظر آنها را تغییر دهد. حتی همکاران و همسایه هایتان نیز بی آن که خودشان متوجه باشند تحت تأثیر این انرژی مثبت شما قرار خواهند گرفت. اگر چیزی را گم کردید نگران نشوید چون به احتمال زیاد یک جایی همین دور و برهاست. ممکن است افکار آرمانی‌تان مورد آزمایش و پرسش دیگران قرار بگیرد، بهتر است جواب های قانع کننده داشته باشید. شما مایلید دیگران تصمیماتشان را فقط بر اساس ارزشها و انتخابهای شخص شما اتخاذ کنند، کاری به این ندارید که در جهان واقعی پیرامونتان چه خبر است، اگر باورهایتان را تغییر نمی دهید ، اقلا روش‌تان را برای رسیدن به اهدافتان عوض کنید.

متولد : با آرمان ایده آلیستی

سمبل : مرد و دلو

شعار : من میدانم

ستاره حاکم : اورانوس

عنصر وجود : هو

شخصیت : ثابت

فلز وجود : اورانیوم

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی

عدد خوش یمن : ۴

گل محبوب : نرگس

روز مبارک : شنبه

♓ فال روزانه متولدین اسفند

توانایی فوق العاده ای که در جمع آوری اطلاعات دارید را دست کم نگیرید. اگر تمام وسایل یا اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار ندارید خوب فکر کنید و ببینید که برای تأمین این نیازهای خود کجا و به سراغ چه کسی باید بروید. به جای این که نگران شوید و به شکست احتمالی خود فکر کنید لیستی از افرادی که می توانند به شما کمک کنند تهیه کرده و بدون اتلاف وقت یکی یکی به سراغ آنها بروید. کمی بیشتر به خودتان اعتماد داشته باشید، شما از پس انجام این کار برخواهید آمد. شما به اندازه کافی باهوش هستید اما اگر بخواهید دائما و به نحو طعنه آمیزی قابلیت های بالای هوشی‌تان را به نمایش بگذارید نتیجه خوبی عایدتان نخواهد شد اطرافیانتان مطمئنا از سلطه جویی و پرخاشگری کلامی‌تان خسته خواهند شد، اگر نمی خواهید تنها باشید بهتر است مثل گذشته با مهربانی و ملایمت رفتار کنید.

متولد : با آرمان تفویض

سمبل : ماهی

شعار : من باور دارم

ستاره حاکم : نپتون

عنصر وجود : آب

شخصیت : راوی

فلز وجود : تشعشعی از فلزات مصنوعی

سنگ خوش یمن : زمرد

رنگ محبوب : سایه آبی و سبز دریایی

عدد خوش یمن : ۷

گل محبوب : لی لی ، بنفشه

روز مبارک : پنجشنبه

منبع: تصویر زندگی

599082