فال حافظ 14 بهمن؛ نیت کنید و فالتان را بخوانید

برای اینکه بدانید، حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف چه توصیه های جالبی را کرده است، این مطلب را از دست ندهید.
تصویر فال حافظ 14 بهمن؛ نیت کنید و فالتان را بخوانید

به گزارش سایت خبری پرسون، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و تفسیر فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است

کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که پیش از هر تصمیم و اقدامی ابتدا خوب فکر کنید و با درایت تصمیم بگیرید تا به اهدافی که دارید دست پیدا کنید. قناعت پیشه کنید و برای امور دنیوی خودتان را آزار ندهید. اگر تمایل داری در نظر دیگران محترم باشی احترام همه را حفظ کن و به حرف حق حتی اگر از زبان دشمنت بیان شود احترام بگذار و تنها از سخن دانایان پیروی کن.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس

که چنان ز او شده​‌ام بی سر و سامان که مپرس

کس به امید وفا ترک دل و دین مکناد

که چنانم من از این کرده پشیمان که مپرس

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که برای کسی کاری کرده‌اید اما از شما قدرشناسی نشده و این باعث دلگیری شما شده است. پاداش نیکی جز نیکی نیست و شما نتیجه‌ عمل خود را خواهید دید. ناراحت نباشید که اگر کاری کرده‌اید برای رضای خدا و دل خودتان بوده و خدا در همه حال یاور بندگان خود بوده و خواهد بود.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

گر چه ما بندگان پادشهیم

پادشاهان ملک صبحگهیم

گنج در آستین و کیسه تهی

جام گیتی نما و خاک رهیم

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که از خصلت‌های نیکوی شما سخت کوشی و وفای به عهد است و با دوستان تان بسیار صادق و صمیمی هستید. ممکن است از صداقت و خوبی شما سوءاستفاده شود، مراقب باشید. به زودی آنچه از خدا خواسته اید برایتان مهیا خواهد شد، آینده روشنی در پیش دارید. حواس تان به افراد فریبکار باشد.

فـال حـافـظ متولدین تیر

کرشمه‌ای کن و بازار ساحری بشکن

به غمزه رونق و ناموس سامری بشکن

به باد ده سر و دستار عالمی یعنی

کلاه گوشه به آیین سروری بشکن

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که مدت هاست زندگی ات دچار رکود و خمودگی شده است و منتظری تا کسی مشکل تو را حل کند. بدان که این مشکل به دست هیچ کس جز خودت حل نخواهد شد. از این تنبلی و بی تفاوتی دست بردار و با تلاشی وسیع تحولی در زندگی خود ایجاد کن تا به آنچه آرزویش را داری برسی. به ارزش وجود خود پی ببر که تو خود طبیب درد خودی.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول

رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

کجا روم چه کنم چاره از کجا جویم

که گشته‌ام ز غم و جور روزگار ملول

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که اگر می خواهید به آرزوها و اهداف خود دست پیدا کنید باید صداقت پیشه کرده و امید داشته باشید. درست است که روزهای سختی را می‌گذرانید و ناامیدی بر شما چیره شده اما باید بر خود مسلط شوید. یأس و ناامیدی را کنار گذاشته و روحیه خود را حفظ کنید، مطمئن باشید هر آنچه صلاح باشد برای شما پیش خواهد آمد، روزهای شادی و غم می گذرد و هیچ یک باقی نخواهد ماند.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

مقام امن و می بی‌غش و رفیق شفیق

گرت مدام میسر شود زهی توفیق

جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ است

هزار بار من این نکته کرده‌ام تحقیق

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که قدر دوستان صادق و دلسوز را بدانید که دوست خوب به این راحتی ها پیدا نمی شود. به دنبال سعادت و خوشبختی می گردی در حالی که نمی دانی خوشبختی حقیقی همان چیزی است که در اختیار تو قرار دارد و تو روش استفاده از آن را نمی دانی. فرصت ها را غنیمت شمار، چراکه دقایق رفته را بازگشتی نیست.

فـال حـافـظ متولدین مهر

سحر ببوی گلستان دمی شدم در باغ

که تا چو بلبل بی‌دل کنم علاج دماغ

نشاط و عیش و جوانی چو گل غنیمت دان

که حافظا نبود بر رسول غیر بلاغ

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که اگر می خواهید به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید از کبر و غرور برحذر باشید که راه رسیدن به مقصد را دورتر می کند. قدر ایام جوانی را بدانید، عمر در حال گذر است و این روزها دیگر برنمی گردد. جانب اعتدال را داشته باشید و از افراط و تفریط بپرهیزید. در کارها دوراندیش و آینده نگر باشید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

حال خونین دلان که گوید باز

و از فلک خون خم که جوید باز

شرمش از چشم می پرستان باد

نرگس مست اگر بروید باز

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که شما جواب بدی را با خوبی بدهید تا دیگران از رفتار خودشان شرمنده شوند. ناراحت و غمگین نباشید که با تلاش و همت خود و توکل بر خدا مطمئنا موفق خواهید شد.

فـال حـافـظ متولدین آذر

نقد صوفی نه همه صافی بی‌غش باشد

ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد

ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست

عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید که تو مورد اعتماد دیگرانی. پس از تجربه‌ خودت استفاده کن و دست دیگران را هم بگیر. ذات تو پاک و بی ریاست. مراقب شیطان و شیطان‌صفتان باش.

فال حافظ متولدین دی

گفتم کی‌ام دهان و لبت کامران کنند

گفتا به چشم هر چه تو گویی چنان کنند

گفتم خراج مصر طلب می کند لبت

گفتا در این معامله کمتر زیان کنند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شما دی ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که اراده‌ای بسیار قوی و راسخ داری که هرچه بخواهی به دست می‌آوری. پس یا علی بگو تا دنیا را تسخیر کنی. دل‌ها را شاد کن. با خدا باش تا غم ها از دلت پاک شود و با سرعت هرچه تمام تر به قله موفقیت صعود کنی.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود

به هر درش که بخوانند بی خبر نرود

تو کز مکارم اخلاق عالمی دگری

وفای عهد من از خاطرت به درنرود

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که همگان به تو غبطه می‌خورند و این به خاطر آن است که در هیچ کاری طمع نمی‌کنی و برای مال دنیا حریص نیستی. دل بزرگی داری و برای همین خدا تو را از مال دنیا بی نیاز می سازد. اگر عهدی بسته ای یا نذری کرده‌ای آن را فراموش نکن.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

سحر بلبل حکایت با صبا کرد

که عشق روی گل با ما چه​ ها کرد

از آن رنگ رخم خون در دل افتاد

و از آن گلشن به خارم مبتلا کرد

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که خودکرده را تدبیر نیست. همت کن و از دوست کمک بخواه. ریا و حیله را کنار بگذار و راه راست را پیش بگیر؛ آن وقت می بینی که چطور به راحتی کارهایت پیش خواهد رفت. به خودت بیا و به عهد و پیمانت پایبند باش تا به آرامش برسی.

منبع: رکنا

599028