فال روزانه دوشنبه ۱6 بهمن 1402

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
تصویر فال روزانه دوشنبه ۱6 بهمن 1402

به گزارش سایت خبری پرسون، برای مطلع شدن از وقایع جالب و جذاب پیش روی خود با همراه شوید.

فال روزانه واقعی شخصی متولدین ۱۶ بهمن:

فال روز تولد: شما شخصی مسئولیت پذیر، هدفمند، اجتماعی، باهوش، خلاق و منظم هستید، اما گاهی هم حسود، لجباز و خودخواه می شوید! امسال شما تصمیم گیری های مهمی در زمینه ی کار و تجارت انجام خواهید داد که می توانند مسیر زندگی شما را به طور کلی تغییر دهند و به بهبود قابل توجه عملکردتان کمک کرده و درآمدتان را افزایش دهند. میزان درامد شما در طی سال بسیار خوب خواهد بود، اما گاهی نیز نوساناتی خواهد داشت که باید با آن کنار بیایید. شما باید در خرج کردن پول هایتان احتیاط بیشتری به خرج داده و به ویژه در انتخاب سرمایه گذاری هایتان بسیار محتاطانه عمل کرده و از هر ریسکی خودداری کنید. روابط عاطفی شما امسال به خوبی پیش خواهند رفت و خاطراتی به یادماندنی از امسال برایتان باقی خواهند ماند. سعی کنید امسال حتی اگر پیش از این هیچ مشکلی در وضعیت سلامت خود نداشته اید هم برای حفظ سلامتی خود و دوری از فشار و استرس هر کاری که می توانید انجام دهید. تیر، مهر و دی مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس فوق العاده ای دارید. شما احساس می کنید انرژی جسمانیتان چند برابر شده است و می توانید هر کاری را به راحتی انجام دهید. با این شرایط امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای سر و کله زدن با هر کار و پروژه ای که به انرژی و توان مضاعف نیاز دارد باشد. امروز اخلاق اعضای خانواده تان زیاد مثل همیشه نیست و حال و حوصله شان زیاد سر جایش نیست؛ به نفعتان است که با آنها وارد بحث نشوید. از عزیزانتان دور و دلتنگ آن‌ها هستید، شرایط دیدار فراهم خواهد شد اندکی صبور تر باشید. بحثی کرده‌اید که از نتیجه آن بسیار نگران هستید، بهتر هست هم نسبت به خودتان هم دیگران منصف تر باشید. مبلغی که بدهکارید هر چه زودتر برگردانید و تسویه حساب کنید. ساعت‌ها وقت خود را جلوی آینه نگذرانید.

متولد : نوزاد طبیعت

سمبل : قوچ

شعار : من هستم

ستاره حاکم : مارس (مریخ)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : الماس ، یاقوت

رنگ محبوب : قرمز ، صورتی روشن

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : رز سرخ

روز مبارک : سه شنبه

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز هیچ خبری از تنبل و کسالتی که در چند روز گذشته در وجود خود احساس می کرده اید نیست و می توانید روزتان را با شور و نشاط و انرژی تمام شروع کنید. امروز برای انجام کارهایی که به انرژی جسمانی زیادی نیاز دارند روز بسیار خوبی می تواند باشد و اگر مجبور باشید تمام روز را سر کلاس و یا پشت میز کارتان بگذرانید اصلا احساس خوبی نخواهید داشت. اگر نمی توانید روزتان را همان طوری که خودتان می خواهید برنامه ریزی کنید حداقل زمانی را در پایان کارهای روزمره خود به کمی ورزش یا پیاده روی اختصاص دهید تا حداقل بخشی از این همه انرژی را تخلیه کنید. خبری خوش خواهد شنید و به شما هدیه ای داده خواهد شد، به زودی تحولی در زندگی‌تان بوجود خواهد آمد. امکان اسباب کشی وجود دارد و علی رغم همه نگرانی‌هایتان به مکان بهتری می روید بی اطلاع حرفی نزنید شاید کسی را از خودتان دلخور کنید در هنگام رانندگی سرعت خود را کنترل کنید.

متولد : طفل شیرخوار طبیعت

سمبل : گاو نر

شعار : همه چیز مال من است

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : ثابت

فلز وجود : مس

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی ، صورتی ، بنفش

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز صورتی

روز مبارک : جمعه

♊ فال روزانه متولدین خرداد

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید حالتان خیلی خوب است و کاملا سرحال هستید، اما اگر خودتان به حفظ این حالت در وجود خود کمک نکنید خیلی زود و با مواجهه با چیزهای کوچک و بی اهمیت، دیگر هیچ چیزی از آن نشاط آغاز روز باقی نخواهد ماند. سعی کنید وقتی چیزی آزارتان می دهد از خود بپرسید که آیا یک سال دیگر هنوز این موضوع برایتان مهم خواهد بود؟! شما می خواهید تمام کارهایی که در لیست برنامه امروزتان هستند را انجام داده و از لیستتان خط بزنید، اما به نظر می رسد که دیگران کارها را به اندازه شما جدی نمی گیرند؛ چرا اینقدر به خودتان و بقیه سخت می گیرید؟! همیشه کارها و روزگار آن طور که دل آدم می خواهد پیش نمی روند، اگر این واقعیت را قبول کنید دیگر دائم خودتان را سرزنش نمی کنید. اراده شما برای انجام کارهای بزرگ خوب است و نباید از موانع و سختی‌ها هراسی به دل راه بدهید. برای نیتی که در دل دارید پا پس نکشید، صبر شما نتیجه خوبی خواهد داد.

متولد : کودک طبیعت

سمبل : دوقلوها

شعار : من فکر میکنم

ستاره حاکم : مرکوری (عطارد)

عنصر وجود : هوا

شخصیت : راوی

فلز وجود : جیوه

سنگ خوش یمن : زمرد کبود

رنگ محبوب : زرد ، سبز ، آبی

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : کاملیا

روز مبارک : چهارشنبه

♋ فال روزانه متولدین تیر

اگر یک اثر هنری مدت هاست که فکر شما را به خود مشغول کرده اما توانایی خرید آن را ندارید چرا به این فکر نمی کنید که چطور می توانید خودتان آن را درست کنید؟! شانس خودتان را امتحان کنید و مطمئن باشید نتیجه ای که به دست می آورید شما را غافلگیر خواهد کرد! تحت تأثیر مسائل و مشکلاتی که در راه رسیدن شما به اهدافتان قرار گرفته اند، امروز به طور ناگهانی انگار دیوی خشمگین در درونتان بیدار شده است، اما به نفعتان است که مهار آن را به دست گرفته و اجازه ندهید بین شما و عزیزانتان ایجاد چالش و درگیری کند. در انجام کاری تردید دارید، پیرامون آن خوب تحقیق کرده و جوانب مختلف را بسنجید. سعی کنید در مورد مردم زیاد نکته‌بین نباشید و عیب و ایرادهای دیگران را بیش از حد بزرگ نکنید. هر کسی یک عیبی دارد.حرفی را که می‌دانید نباید بازگو کنید بر زبان نیاورید وگرنه نمی‌توانید خودتان را ببخشید. برای رسیدن به نیتتان نذر کنید.

متولد : تازه بالغ طبیعت

سمبل : خرچنگ

شعار : من احساس میکنم

ستاره حاکم : ماه

عنصر وجود : آب

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : نقره

سنگ خوش یمن : مروارید

رنگ محبوب : سایه ای از رنگهای خاکستری و آبی و سبز

عدد خوش یمن : ۲

گل محبوب : بنفشه ، لی لی

روز مبارک : دوشنبه

♌ فال روزانه متولدین مرداد

امروز از آن روزهایی است که به محض آن که چشم باز می کنید آماده اید تا از خانه بیرون رفته و دنیا را در همان جهتی که خودتان دوست دارید پیش ببرید. انرژی فراوان و نگرش مثبتی که شما امروز در اختیار دارید می توانند به شما کمک کنند تا غیر ممکن ها را برای خود ممکن کنید. از هیچ فرصتی برای داشتن فعالیت های جسمی و ورزشی غافل نشوید. امروز انجام ثبت نام های آنلاین و تلفنی با مشکل همراه خواهند شد، پس بهتر است اگر برایتان امکان دارد چنین کارهایی را حداقل تا فردا به تعویق بیندازید. از اینکه گاهی محبت های شما بی جواب می ماند شخصی که برایتان مهم است قدر مهربانی و همدلی‌تان را نمی داند ناراحت نباشید. در مسائل اقتصادی با احتیاط عمل کنید و بدون تحقیق خرید و فروش نکنید، دخل و خرجتان یکی نیست و این اواخر گاهی ولخرجی می کنید بهتر است احتیاط کنید، شما در حال حاضر در موقعیت ریسک نیستید.

متولد : جوان طبیعت

سمبل : شیر

شعار : من اراده میکنم

ستاره حاکم : خورشید

عنصر وجود : آتش

شخصیت : ثابت

فلز وجود : طل

سنگ خوش یمن : یاقوت زرد

رنگ محبوب : رنگهای غروب خورشید

عدد خوش یمن : ۱

گل محبوب : آفتابگردان

روز مبارک : یکشنبه

♍ فال روزانه متولدین شهریور

امروز شما خیلی زود از دست دوستان و نزدیکانی که بر خلاف شما کسل و بی انرژی هستند و انگیزه ای برای دنبال کردن اهداف و جاه طلبی های خود احساس نمی کنند عصبانی خواهید شد. شما خودتان می خواهید با حداکثر قدرت و سرعت به مقصد برسید و تحمل دیدن افرادی که اینقدر بی انگیزه هستند را ندارید، اما لزومی هم ندارد که با آنها بدرفتاری کنید. اگر آنها نمی خواهند به توصیه های شما توجه کنند بگذارید به حال خودشان باشند و بیش از این وقت ارزشمند خود را هدر ندهید! سعی کنید صبور باشید و سرتان به کار خودتان گرم باشد. خرید و فروش را با دقت کامل انجام دهید. تعریف شما از خوشبختی می تواند با تعریف دیگران فرق داشته باشد. بپذیرید که شما نمی توانید دیگران را طبق نظر خودتان خوشبخت کنید. به انتخاب‌هایشان احترام بگذارید تا احترامتان حفظ شود. براثر یک سوءتفاهم، اشتباهی را مرتکب شده‌اید، عذرخواهی کنید همه چیز حل خواهد شد.

متولد : بالغ طبیعت

سمبل : فرشته

شعار : من تجزیه و تحلیل میکنم

ستاره حاکم : ولکان و مرکوری

عنصر وجود : خاک

شخصیت : راوی

فلز وجود : پلاتین

سنگ خوش یمن : عقیق سبز

رنگ محبوب : سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : Forgetmenot

روز مبارک : چهارشنبه

♎ فال روزانه متولدین مهر

امروز سعی کنید از روابط اجتماعی خوبی که دارید برای رفع مشکلات و پیش بردن کارهایتان استفاده کنید. خوشبختانه شما امروز پرانرژی و سرحال هستید و همین برقراری ارتباط با دیگران را برایتان بسیار ساده خواهد کرد. شاید حتی مکالمات و صحبت هایتان تا حدی خوب پیش بروند که تصمیم بگیرید طرف مقابلتان را برای ادامه ی این صحبت ها به خانه ی خود دعوت کنید! امروز باید به مسائل مادی خود رسیدگی کرده و به قبض ها، رسیدها و صورت حساب ها سر و سامان بدهید. موفقیت در یک قدمی شماست به شرطی که هوشیار و دقیق باشید. شانس بزرگی در خانه‌تان را خواهد زد. یک سفر تفریحی کوتاه مدت برنامه ریزی می شود، حتما به این سفر بروید. برای رسیدن به اهدافتان راه درستی را پیش گرفته‌اید. انتظار نداشته باشید یک شبه به خواسته‌هایتان برسید.

متولد : با آرمان ازدواج

سمبل : ترازو

شعار : من تعادل برقرار میکنم

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : هو

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : مس درخشان

سنگ خوش یمن : الماس ، اوپال

رنگ محبوب : بژ ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز سفید

روز مبارک : جمعه

♏ فال روزانه متولدین آبان

اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که دلشان می خواهد ورزش کنند، اما هیچ وقت برنامه ی منظمی برای این کار ندارند و خیلی به ندرت بدن خود را تکان می دهند، امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای شروع یک برنامه ی ورزشی دقیق و هدفمند باشد. هنوز برای رسیدن به تناسب اندام تا پیش از سال نو وقت هست. لزومی ندارد که خودتان را با ورزش کردن خفه کنید، حتی روزی نیم ساعت پیاده روی هم خیلی بهتر از یک جا نشستن خواهد بود. در روزهای آینده خبرهای خوبی به گوشتان خواهد رسید، اخباری که تاثیر مثبتی بر موقعیت خانوادگی و اجتماعی شما خواهد گذاشت. با برنامه ریزی درست قطعا زودتر به مقصد می رسید. نظم و انضباط را فراموش نکنید، با بی نظمی اوضاع را درهم و برهم می کنید. به بزرگتر خانواده احترام بگذارید و روی حرف خودتان اصرار نورزید.

متولد : با آرمان …

سمبل : عقرب

شعار : من آرزو میکنم

ستاره حاکم : پلوتو

عنصر وجود : آب

شخصیت : ثابت

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : سیلیس

رنگ محبوب : قرمز تیره

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : ارکیده ، رازقی

روز مبارک : سه شنبه

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز از جاه طلبی خود کمی استفاده کنید. خوشبختانه در شرایط کیهانی موجود شما بسیار با انرژی هستید و نگرشتان به مسائل مختلف کاملا مثبت است. از این موقعیت استفاده کرده و با قدم هایی محکم به سوی اهداف خود پیش بروید. خودتان بهتر می دانید که تا زمانی که لاشی از خودتان نشان نداده اید اوضاع به همین شکلی که هست باقی خواهد ماند، پس اگر به دنبال تغییر هستید آستین هایتان را بالا بزنید. شما که نمی خواهید بعدا با حسرت و پشیمانی به گذشته ی خود نگاه کنید؟ نیتی در دل دارید که به زودی به آن خواهید رسید. دوستی خوب و با محبت در اطرافتان است، قدر او را بدانید. اوضاع کاری‌تان به طور کلی در حال تغییر به سوی آینده ای بهتر است. اگر به کارهای هنری علاقمند شده‌اید، برایش وقت بگذارید. بعد از مدتی خواهید دید که چقدر در روحیه‌تان تاثیر گذار است. پشتکار داشته باشید.

متولد : با آرمان کسب اطلاعات

سمبل : اسب با سیمای انسان

شعار : من میبینم

ستاره حاکم : ژوپیتر (مشتری)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : راوی

فلز وجود : قلع

سنگ خوش یمن : فیروزه

رنگ محبوب : ارغوانی

عدد خوش یمن : ۳

گل محبوب : میخک

روز مبارک : پنج شنبه

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز وقتی پای برنامه ریزی برای یک کار جدید و یا پذیرفتن مسئولیت های تازه به میان می آید در پذیرش آنها تردید نکنید. خوشبختانه شما در حال حاضر توان و انرژی بیشتری در اختیار دارید و می توانید هر کاری که به عهده بگیرید را با تکیه به مهارت و نظم فوق العاده ای که دارید، به خوبی و با موفقیت به پایان برسانید. اهداف و برنامه هایتان را به شکل یک لیست منظم یادداشت کنید تا هیچ کاری را از قلم نینداخته و روی کارهایتان تمرکز کافی داشته باشید. وقت آن است که از دیگران کمک بخواهید، شک نکنید که دوستان واقعی در کنار شما خواهند ماند، قدر این دوستان را بیشتر بدانید و از لحظه های در کنار آنها بودن استفاده کنید. اگر کسی از شما توقع بی جا دارد بدون رودربایستی به او نه بگویید، با تلاش و پشتکار زمینه های ترقی و پیشرفت را بوجود آورید. دلخوری‌های کوچک را کنار بگذارید.

متولد : با آرمان تجربه کردن

سمبل : بز

شعار : من به کار میگیرم

ستاره حاکم : ساترن (زحل)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : سرب

سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ

رنگ محبوب : سیاه ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۸

گل محبوب : ماگنولی

روز مبارک : شنبه

♒ فال روزانه متولدین بهمن

امروز برای شما به خوبی پیش خواهد رفت و انرژی تازه ای را در وجود خود احساس می کنید و نگرشتان نسبت به کارها و مسائل مختلف، به ویژه آنهایی که مرنبط با مسائل کاری هستند، در جهت مثبت تغییر کرده است. از این موقعیت بیشترین بهره ی ممکن را برای تکمیل کارها و پروژه های ناتمام خود ببرید. با اعتماد به نفس تمام به سوی انجام هر کاری که در برنامه ی امروزتان قرار دارد پیش بروید و مطمئن باشید که آن را به سریعترین شکل ممکن انجام خواهید داد. به سخن چینان فرصت خودنمایی ندهید و نگذارید رابطه شما و دیگران را خراب کنند. به آینده امیدوار باشید و استعداد و توانایی های خود را جدی بگیرید، یک موفقیت نصیبتان می شود. بی پرده حرف‌هایتان را به طرف مقابلتان بگویید که جنگ اول به از صلح آخر است. شما در سراسر زندگی‌تان به دیگران کمک کرده‌اید.

متولد : با آرمان ایده آلیستی

سمبل : مرد و دلو

شعار : من میدانم

ستاره حاکم : اورانوس

عنصر وجود : هو

شخصیت : ثابت

فلز وجود : اورانیوم

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی

عدد خوش یمن : ۴

گل محبوب : نرگس

روز مبارک : شنبه

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز خلاقیت و جاه طلبی شما در اوج خود قرار دارند و اگر این دو را در انجام یک پروژه ی هنری یا خلاقانه به کار بگیرید نتایج خوبی به دست خواهید آورد. اگر اهل هنر و این حرف ها نیستید حداقل این این خلاقیت و ذوق هنری را در تغییر دکوراسیون خانه، سر و سامان دادن به دفترتان در محل کارتان و کارهایی از این قبیل مورد استفاده قرار دهید. ممکن است پرداخت هایی که باید در مقابل کارهایی که انجام داده بودید دریافت کنید به موقع انجام نشوند، به ویژه کارهایی که خودتان نیز برای آنها سرمایه گذاری کرده اید. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید. بیش از حد خود را درگیر مشکلات اطرافیانتان کرده‌اید. ممکن است استرس های موجود به راحتی از بین نروند، اما دست کم به راه حل های مفید نزدیک می شوید. سعی نکنید به تنهایی از هر چیزی سر دربیاورید شاید تکیه کردن به دوستی صمیمی و صادق، درست همان چیزی باشد که حالا به آن نیاز دارید. در کاری که در پیش گرفته‌اید تجدید نظر و تامل بیشتری بکنید.

متولد : با آرمان تفویض

سمبل : ماهی

شعار : من باور دارم

ستاره حاکم : نپتون

عنصر وجود : آب

شخصیت : راوی

فلز وجود : تشعشعی از فلزات مصنوعی

سنگ خوش یمن : زمرد

رنگ محبوب : سایه آبی و سبز دریایی

عدد خوش یمن : ۷

گل محبوب : لی لی ، بنفشه

روز مبارک : پنجشنبه

منبع: تصویر زندگی

599263