کدام صرافی ایرانی بیشترین ارز دیجیتال را دارد؟

درحقیقت، انتخاب بهترین صرافی کریپتو با بیشترین تعداد ارز دیجیتال ضروری است؛ اما توجه به میزان کارمزد‌ها و حجم معاملات این پلتفرم‌ها نیز اهمیت دارد؛ چراکه درنهایت شما تصمیم دارید بر روی دارایی‌های دیجیتال مختلف در سریع‌ترین زمان و بهترین قیمت سرمایه‌گذاری کنید. از این‌رو، تا انتهای مطلب همراه ما شوید تا صرافی‌های معتبر ایرانی را برای شما معرفی کنیم.
تصویر کدام صرافی ایرانی بیشترین ارز دیجیتال را دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، بهترین صرافی‌های رمزنگاری این امکان را در اختیارتان قرار خواهند داد تا در فضایی امن و کاربردی، با کارمزد‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه، به‌آسانی انواع رمزارز‌ها را معامله کنید؛ اما آیا همه صرافی‌ها تمامی ارز‌های دیجیتال را دارند؟ کدام صرافی ایرانی بیشترین تعداد رمزارز را ارائه می‌کند؟ به‌ طورکلی، در حدود 20 هزار ارز دیجیتال مختلف در سراسر دنیا در قالب پروژه‌های متعدد عرضه شده است. با این‌حال، شما فقط بخش کوچکی از آن‌ها را در لیست محبوب‌ترین صرافی‌ها خواهید یافت. درحقیقت، انتخاب بهترین صرافی کریپتو با بیشترین تعداد ارز دیجیتال ضروری است؛ اما توجه به میزان کارمزد‌ها و حجم معاملات این پلتفرم‌ها نیز اهمیت دارد؛ چراکه درنهایت شما تصمیم دارید بر روی دارایی‌های دیجیتال مختلف در سریع‌ترین زمان و بهترین قیمت سرمایه‌گذاری کنید. از این‌رو، تا انتهای مطلب همراه ما شوید تا صرافی‌های معتبر ایرانی را برای شما معرفی کنیم.

لیست صرافی‌های ایرانی که بیشترین تعداد ارز را دارند

به‌طورکلی، معیار‌های مختلفی برای ایجاد تمایز میان صرافی‌های ارز‌های دیجیتال وجود دارد. گاهی اوقات انواع روش‌های سفارش‌گذاری و راه‌های کسب درآمد همچون استیکینگ، لندینگ و... ممکن است دلیل انتخاب یک صرافی باشد. ازطرفی، فاکتور تعداد ارز‌های موجود در صرافی‌ها را نیز نمی‌توان نادیده گرفت؛ چراکه تنوع سبد سرمایه‌گذاری و بهره‌مندی از موقعیت‌های جدید هم بسیار اهمیت دارد. ازهمین‌رو، در ادامه این بخش تصمیم داریم صرافی‌های ایرانی معتبری را به شما معرفی کنیم که ارز‌های دیجیتال مختلفی را در اختیار تریدر‌ها قرار می‌دهند.

·صرافی بیت پین (Bitpin)

یکی از بهترین و معتبرترین صرافی‌های ایرانی که امکان معامله بیش از ۲۰۰ رمزارز معروف بازار را برای کاربران فراهم کرده است، «بیت پین» نام دارد. این صرافی ارز دیجیتال در سال 1399 راه‌اندازی شد و با به‌کارگیری افراد متخصص و حرفه‌ای در این حوزه توانسته است بستری قابل اعتماد و ایمن را برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال در اختیار تریدر‌های ایرانی قرار دهد.

این صرافی محصول شرکت سنا ایمن مبادله است و دفتر آن در منطقه آزاد تجاری و اقتصادی انزلی قرار دارد. این شرکت دانش‌بنیان موفق در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری و حقوقی فعالیت دارد. بیت پین به‌عنوان یک صرافی معتبر ایرانی علاوه‌بر سایت، یک اپلیکیشن اندرویدی نیز برای گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است. همچنین با دریافت کمترین کارمزد معاملات، به کاربران خود کارنامه معاملاتی و امکان دریافت وام نیز ارائه می‌کند.

کاربران این صرافی به‌راحتی می‌توانند از طریق تیکت، چت آنلاین، تماس تلفنی و تلگرام از خدمات ۲۴/۷ پشتیبانی استفاده کرده و سوالات و مشکلات خودشان را با این بخش مطرح کنند. از دیگر مزایای صرافی بیت پین می‌توان به امکان ثبت سفارش شرطی همراه با حد ضرر و حد سود، رابط کاربری آسان، پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید، iOS و نسخه وب، کارت هدیه ارز دیجیتال بدون کارمزد و هشدار برای اطلاع از تغییر قیمت‌ها اشاره کرد.

·صرافی نوبیتکس (Nobitex)

از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی می‌توان به «نوبیتکس» اشاره کرد. این صرافی که در سال 1396 راه‌اندازی شده است، درحال‌حاضر، بیش از 98 رمزارز را پشتیبانی می‌کند. نوبیتکس امنیت بالایی را برای کاربران خود ایجاد کرده و علاوه‌بر وب‌سایت، اپلیکیشن آن برای گوشی‌های اندروید نیز موجود است.

میزان کارمزد در سطوح مختلف کاربری در این صرافی متغیر است. بااین‌حال، هزینه معاملات مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. درحقیقت، کاربران در صرافی ایرانی نوبیتکس می‌توانند در سطوح مختلف کاربری احراز هویت کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند. همچنین این پلتفرم یک محیط آزمایشی رایگان در اختیار تریدر‌های تازه‌کار قرار داده تا بتوانند تجربه بیشتری به‌دست آورند. پشتیبانی ۲۴ساعته از طریق تیکت، چت آنلاین و تماس تلفنی، رابط کاربری ساده و خدمات استیکینگ ازجمله امکانات نوبیتکس به‌شمار می‌رود.

·صرافی اکسیر (Exir)

«اکسیر» نیز یکی از اولین صرافی‌های ایرانی است که از سال 1396 تاکنون خدمات متنوعی را درزمینه خرید و فروش ارز‌های دیجیتال در محیطی امن و معتبر به معامله‌گران ارائه می‌کند. این صرافی امکان معامله بیش از 100 رمزارز را برای کاربران فراهم کرده است. میزان کارمزد معاملات در این صرافی نیز در سطوح مختلف متغیر است. همچنین کاربران علاوه‌بر سایت، از طریق اپلیکیشن گوشی‌های اندروید نیز به پلتفرم دسترسی دارند.

·صرافی آبان تتر (Aban Tether)

یکی دیگر از صرافی‌های معتبر ایرانی، «آبان تتر» بوده که بیش از ۳۱۰ نوع ارز دیجیتال را برای خرید و فروش در اختیار تریدر‌ها قرار داده است. این صرافی نیز پشتیبانی ۲۴ساعته و ۷ روز هفته داشته و در سریع‌ترین زمان پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران خواهد بود. صرافی آبان تتر کارمزد مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته و هزینه انتقال رمزارز‌ها بین کاربران خود را رایگان در نظر گرفته است.

·صرافی والکس (Wallex)

«صرافی ایرانی والکس» نیز بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را برای خرید و فروش بر بستری امن و کاربرپسند در اختیار معامله‌گران قرار داده است. این صرافی کارمزد‌های دریافتی خود را برای سطوح مختلف کاربری به‌صورت متغیر در نظر گرفته است. همچنین از طریق چت و تلفن، خدمات پشتیبانی ۲۴ساعته به کاربران ارائه می‌دهد. ویژگی مهم صرافی والکس را می‌توان خدمات ربات معامله‌گر آن دانست که کار را برای تریدر‌ها آسان‌تر کرده است.

·صرافی بیت ۲۴ (bit24)

از صرافی‌های ایرانی که بیشترین رمزارز را ارائه می‌کنند، «صرافی بیت 24» با بیش از 600 ارز دیجیتال است. این صرافی در سال 1398 راه‌اندازی شد و دفتر مرکزی آن در شهر تهران قرار دارد. بد نیست بدانید که کمترین میزان قابل خرید ارز‌های دیجیتال مختلف از این صرافی، ۱۰۰ هزار تومان است.

صرافی بیت 24 نیز کارمزد‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را در نظر گرفته است و نکته جالب توجه این است که اگر کاربران از کیف پول اختصاصی صرافی برای نگه‌داری دارایی‌های دیجیتال خود استفاده کنند، کارمزد تراکنش آن‌ها صفر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است

معیار‌های انتخاب صرافی ارز دیجیتال مناسب

در دنیای پویا و اغلب پیچیده کریپتوکارنسی‌ها، انتخاب صرافی معتبر را نباید یک موضوع ساده در نظر گرفت، بلکه تصمیمی حیاتی است که می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بر تجربه و موفقیت معاملاتی شما تأثیر بگذارد. به‌طورکلی، با گسترش صرافی‌های ارز‌های دیجیتال، هرکدام از آن‌ها ترکیبی منحصربه‌فرد از خدمات، ویژگی‌ها و هزینه‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. درحقیقت، انتخاب مناسب‌ترین پلتفرم هم برای سرمایه‌گذاران مبتدی و هم باتجربه به یک ضرورت تبدیل شده است. اگر شما هم به‌دنبال یافتن بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هستید، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید.

·امنیت صرافی

هنگام انتخاب صرافی ارز دیجیتال، امنیت باید اولویت اصلی شما باشد. درواقع، با افزایش محبوبیت کریپتوکارنسی‌ها، صرافی‌ها به اهداف جذابی برای هکر‌ها تبدیل شده‌اند. برای محافظت از سرمایه خود، به‌دنبال صرافی باشید که از اقدامات امنیتی قوی همچون احراز هویت دومرحله‌ای، کیف پول سخت‌افزاری و... استفاده می‌کند.

این موضوع را هم باید بررسی کنید که آیا صرافی با مقررات مربوطه مطابقت دارد؛ زیرا این موضوع اغلب نشان‌دهنده تعهد به امنیت و شفافیت است. ازطرفی، صرافی‌های رمزارز نامعتبر به‌راحتی می‌توانند پول شما را به باد داده و کلاهبرداری کنند.

·اعتبار صرافی

قبل از سپردن پول به‌صرافی‌ها، درمورد شهرت و سابقه آن‌ها تحقیق کنید. نظرات دیگران را بخوانید، از انجمن‌های آنلاین مشورت بگیرید و رسانه‌های اجتماعی صرافی‌ها را برای بررسی بازخورد سایر کاربران ببینید. به‌دنبال صرافی‌هایی باشید که برای مدتی فعال بوده‌اند و سابقه خدمات قابل‌اعتمادی از خود نشان داده‌اند.

·رابط کاربری ساده و آسان

یک رابط کاربرپسند و سهولت استفاده از آن می‌تواند بهترین تجربه معاملاتی را برای شما به‌همراه داشته باشد، به‌خصوص اگر در این حوزه به‌تازگی وارد شده‌اید. همچنین بررسی کنید که صرافی موردنظرتان اپلیکیشن برای گوشی‌های هوشمند نیز ارائه کند تا به‌راحتی در هر مکان و زمانی به حساب معاملاتی خود دسترسی داشته باشید.

·پشتیبانی از اکثر جفت ارز‌های معاملاتی

اطمینان حاصل کنید که صرافی ارز‌های رمز پایه‌ای را که قصد سرمایه‌گذاری در آن‌ها را دارید ارائه می‌دهد. همچنین نقدینگی بالا و حجم بازار خوبی برای معاملات روان و قیمت‌گذاری رقابتی داشته باشد.

·هزینه‌ها و کارمزد‌های معاملاتی مناسب

صرافی‌ها از طریق کارمزد معاملات، کارمزد برداشت و سایر هزینه‌ها درآمد ایجاد می‌کنند. این کارمزد‌ها می‌توانند به میزان قابل‌توجهی بر سودآوری شما تأثیر بگذارند؛ بنابراین، تعیین کارمزد معقولانه و مقرون‌به‌صرفه نیز به سود شما خواهد بود، به‌خصوص اگر قصد دارید به‌صورت روزانه ترید انجام دهید. درحقیقت، صرافی باید به‌وضوح جدول کارمزد‌های خود را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

·خدمات پشتیبانی

در دنیای ارز‌های دیجیتال، مشکلاتی در هر زمانی ممکن است ایجاد شود. هنگامی که با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوید یا سؤالی دارید، یک تیم پشتیبانی از مشتریان پاسخگو، بسیار ارزشمند خواهد بود. درمورد گزینه‌های پشتیبانی مشتری، زمان پاسخگویی و در دسترس بودن صرافی تحقیق کنید. به‌دنبال صرافی‌هایی باشید که چندین کانال پشتیبانی مانند چت آنلاین، ایمیل و پشتیبانی تلفنی دارند و مطمئن شوید که تیم پشتیبانی آن‌ها آگاه و مفید هستند. به‌طورکلی، صرافی باید به‌صورت شفاف اطلاعات تماس و پشتیبانی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

جمع‌بندی

در متن بالا سعی کردیم بهترین و معتبرترین صرافی‌های ایرانی که بیشترین تعداد ارز دیجیتال را دارند به شما معرفی کنیم. درحقیقت، در چنین پلتفرم‌هایی به‌راحتی می‌توانید یک سبد سرمایه‌گذاری متنوع بچینید و رمزارز‌های مختلفی را خریداری کنید. درنهایت، این موضوع را هم در نظر داشته باشید که در انتخاب صرافی کریپتویی باید عواملی همچون امنیت صرافی، شهرت، هزینه‌ها و کارمزد‌ها و همچنین خدمات پشتیبانی آن را در نظر بگیرید.

منبع: بیت پین

598980