افزایش واریز بیت کوین به صرافی‌ها؛ کاهش قیمت BTC ادامه می‌یابد؟

به تازگی هجوم ۲۱۴۳۶ بیت کوین به صرافی‌های رمزارزی متمرکز مشاهده گردید که به این پلتفرم‌های معاملاتی سرازیر شده است. موجودی فعلی بیت کوین در این صرافی‌ها اکنون برابر با ۲,۰۲۲,۶۹۵ BTC است.
تصویر افزایش واریز بیت کوین به صرافی‌ها؛ کاهش قیمت BTC ادامه می‌یابد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، امسال کاهش قابل‌توجهی در مقدار بیت کوین (BTC) نگهداری‌ شده در پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال رخ داده است. در ۴ دسامبر، این رقم کمی بالاتر از مرز دو میلیون، با تقریباً ۲,۰۰۱,۲۵۹ بیت کوین، بود. این اطلاعات که منبع آن cryptoquant.com است، تأیید می‌کند که این ارز دیجیتال پیشرو، سطوح بالاتر از آستانه دو میلیون را حفظ کرده است.

قابل ذکر است که بایننس، یک بازیگر اصلی در بازار صرافی‌های رمزارزی، ۱۲۸۹۶ بیت کوین (۵۵۸ میلیون دلار) از مجموع ۲۱۴۳۶ بیت کوین انتقال‌یافته به صرافی‌های مختلف را دریافت کرده است. از ۳ دسامبر ۲۰۲۳ نیز تقریباً ۷۲۲۴ بیت کوین به ارزش ۳۱۳ میلیون دلار به صرافی بیتفینکس ارسال شده است. این آمار نشان می‌دهند که از مجموع این رقم، ۲۰۱۲۰ بیت کوین به ارزش ۸۷۱ میلیون دلار، یعنی ۹۳.۸۶ درصد آن به سمت این دو صرافی هدایت شده است.

در همین حال، صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال همچنین شاهد افزایش نسبتاً متوسط حدود ۷۰۹۲ اتریوم، به ارزش فعلی ۱۶.۴۲ میلیون دلار هستند. در این میان، مقدار استیبل‌کوین‌های مبتنی بر ERC۲۰ از ۴ دسامبر ۲۰۲۳ کاهش یافته و از ۱۷.۷۹ میلیارد به رقم فعلی ۱۷.۶۰ میلیارد ریزش کرده است. اگرچه استیبل‌کوین‌های مبتنی بر ERC۲۰ به بازار توکن فیات کمک می‌کنند، اما تأثیر آنها این روزها در مقایسه با ۴۷.۸۲ میلیارد تتر منتشرشده در شبکه ترون، کمتر است.

منبع: رمزارز نیوز

562003