رییس شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد

احرای ۹۸۶ پروژه عمرانی در شیراز

رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای توسعه عمران شهری، ۹۸۶ پروژه تا سال 1404 در کلانشهر شیراز اجرا می‌شود.
تصویر احرای ۹۸۶ پروژه عمرانی در شیراز

به گزارش سایت خبری پرسون، رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اعلام این خبر گفت: با تصویب شورا و شهرداری ۹۸۶ پروژه تا سال 1404 در کلانشهر شیراز اجرا می‌شود.
مهدی طاهری ظهر امروز در نشست اعضای شورای اسلامی با شهرداری کلانشهر شیراز با موضوع برنامه مصوب پنجساله جامع عملیاتی اظهار داشت: برگزاری ۱۲ نشست، تخصصی با حضور نخبگان و شهروندان برای پیاده‌سازی سند1404 با تایید فرمانداری به عنوان ابلاغ رسمی و قانونی برای تحقق سند 1402 و1403 از جمله عملکرد شورا و شهرداری شیراز است.
وی تصریح کرد: ساماندهی اطراف حرم حضرت احمدبن موسی شاهجراغ (ع)، اجرای طرح ۳۶۰ هکتاری بافت شهر شیراز از جمله موارد مصوبه در این سند است.
وی با اشاره به اینکه بدون هماهنگی با شورا هیچ نیروی جدیدی به شهرداری اضافه نمی‌شود، افزود: برای ساماندهی شهرداری شیراز هر ساله افرادی که مشمول سن باز نشستگی می‌شوند و با تصویب لوایحی افراد جدید، جایگزین می‌شوند.
شهردار شیراز در ادامه این نشست افزود: افرایش درآمد پایدار، سرمایه‌گذاری باغات قصردشت، احیاء و بازآفرینی بافت‌های فرسوده و فرهنگی، طرح تفصیلی جامع، خدمات مدیریت یکپارچه سازی سیستم‌ها از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در طرح هزار و ۴۰۴ است.
محمد حسن اسدی خاطر نشان کرد: توجه به توسعه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی باید مورد توجه زیر رشد ساخت‌های کلانشهر شیراز قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز در این نشست گفت: شناسنامه‌دارکردن باغات، جلوگیری از قطع درختان به عنوان جرم و پیگیری از سوی دادگستری و منسوخ شدن روش سنتی باغداری از جمله مواردی که مورد توجه قرار گرفته است.

456005