رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز‌ خبر داد:

اختصاص 3 درصد بودجه شهرداری به مناطق‌ محروم

رئیس شورای اسلامی شهر‌ شیراز گفت: در راستای‌محرومیت زدایی بیش از 3 درصد بودجه عمرانی به مناطق‌ محروم شهر شیراز اختصاص یافته است.
تصویر اختصاص 3 درصد بودجه شهرداری به مناطق‌ محروم

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ رئیس کمیته محرومیت زدای شورای اسلامی شیراز گفت: در راستای کمک به مناطق محروم و کم برخوردار ۳ درصد بودجه عمرانی شهرداری به مناطق محروم‌ اختصاص یافته است.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز در محرومیت زدایی گفت: تأمین وضعیت، وضعیت مسکن، اختصاص ۱۹ درصد بودجه فرهنگی، اولویت‌بندی به نیازهای محلات، بررسی مسائل اساسی مطلوبیت برای شهر و توجه به جایگاه اساسی محلات از جمله برنامه‌های اجرایی است.
مریم حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آسفالت معابر، روسازی، بهسازی، ایستگاه اتوبوس، سرویس بهداشتی، جمع‌آوری آب‌های سطحی، تلاش محرومیت زدایی در ۴۰ منطقه شهرداری شیراز از دیگر فعالیت‌های شورا و شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه‌محرومیت‌زدای مسیر پر خیر و برکتی که نشان از تغییر تفکر مدیریت شهری مبنی نگاه عادلانه به تمامی محلات کم برخوردار است، افزود: الحاق۱۳ روستا به شهر با برنامه‌ریزی مدون از سوی شهرداری، تشکیل اداره حریم بانی برای شهر شیراز بدون مرز مشخص، تشکیل کمیسیون محرومیت زدایی در کنار ساختار سازمانی شهرداری از جمله رویکرد کمیسیون شورای شهر شیراز است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در پاسخ به سئوال خبرنگار پرسون مبنی بر وضعیت مراکز دی آی سی گفت: تا کنون هیچ فعالیتی برای اعتیاد به ویژه رسیدگی به این مرکز نشده و در نشست بعدی جواب می دهم.

رئیس کمیسیون کمیته محرومیت زدایی وشورای اسلامی اضافه کرد: موضوع الحاق روستاهای حاشیه شهر به محدوده شهری شیراز از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی مطرح گردید بود کمیسیون محرومیت‌زدایی با تکیه بر مطالعات انجام شده و یا تحلیل طرح پژوهشی مورد بررسی قرار می گیرد و این راستا توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی، زیر ساختی، سلامت، بهداشت، درمان، اقتصاد و اشتغال و امنیت از دیگر موارد اجرایی کمیسیون شورای اسلامی شیراز است.

597899