باند سارقان منزل در دام پلیس بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از دستگیری اعضای باند سرقت منزل که شامل ۲ نفر سارق و ۹ نفر مالخر می شد، خبر داد.
تصویر باند سارقان منزل در دام پلیس بیرجند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ احمدرضا کارگر اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 13 جوادیه شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، 2 نفر سارق را در این زمینه شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هر گونه جرم و اتهامی شدند، اما با روبه‌رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 20 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

کارگر، با اشاره به اینکه در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی از سارقان دستگیر شده 9 نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند تصریح کرد: در این رابطه 11 متهم دستگیر شده که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی به مردم توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع: تسنیم

597432