مدیر ستاد کانون‌های مساجد اردبیل خبر داد؛

اهدای جوایز به نوجوانان و جوانان شرکت کننده در مراسم اعتکاف

مدیر ستاد کانون‌های مساجد اردبیل گفت: برای شرکت‌کنندگان نوجوان و جوان در مراسمات اعتکاف، قرعه‌کشی پنج کمک هزینه سفر به کربلای معلی پیش‌بینی شده است.
تصویر اهدای جوایز به نوجوانان و جوانان شرکت کننده در مراسم اعتکاف

به گزارش سایت خبری پرسون، مصطفی آمون، اظهار کرد: ثبت‌نام مراسم پرفیض اعتکاف در مساجد قدس، امام علی (ع) و بقیه‌الله (عج) به همت کانون فرهنگی، هنری قدس و کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان ویژه نوجوانان و جوانان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مراسم معنوی تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند، تصریح کرد: مراسم اعتکاف روزهای ۱۳ تا ۱۵ رجب مصادف با پنجم و هفتم بهمن ماه سال‌جاری خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: دختران ۹ تا ۲۵ سال می‌توانند برای حضور در مسجد بقیه‌الله (عج) به شماره همراه ۰۹۱۴۷۴۱۱۵۰۹ تماس حاصل کرده و در این مراسم معنوی حضور یابند.

آمون افزود: نوجوانان پسر نیز با برقراری ارتباط با شماره ۰۹۳۸۴۱۴۱۳۹۸ در مراسم اعتکاف کانون فرهنگی، هنری شهدای شهرک کارشناسان مسجد امام علی (ع) می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: مراسم معنوی اعتکاف جوانان پسر نیز به همت کانون فرهنگی، هنری قدس در مسجد قدس برپا خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۹۳۵۴۲۵۴۵۲۶ برای حضور در این مراسم ثبت‌نام کنند.

آمون در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای شرکت‌کنندگان هر یک از این مراسم‌ها قرعه‌کشی پنج کمک هزینه سفر به کربلای معلی نیز پیش‌بینی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل عنوان کرد: علاوه بر این مساجد، در مساجد جامع، اعظم، المهدی (عج) حافظ، سادات، الزهرا (س) شهرک آزادی، حضرت ابوالفضل (ع) شهرک سینا و رحمانیه پیرمادر نیز مراسم‌های اعتکاف برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

586948