برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم اعتکاف در 81 مسجد استان خبر داد.
تصویر برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد لرستان

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ماه رجب در لرستان، افزود: مراسم اعتکاف در 81 مسجد این استان برگزار می‌شود.

وی با تأکید به استقبال دانش‌آموزان لرستان از مراسم معنوی اعتکاف، گفت: بیش از 10 مسجد از بین مساجد لرستان به اعتکاف دانش‌آموزی اختصاص یافته‌ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: خرم‌آباد با 16 مسجد و بروجرد با 15 مسجد بیشترین تعداد مساجد میزبان فریضۀ اعتکاف در این استان را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه اختتامیۀ هفتمین جشنوارۀ بین‌المللی علمی، ادبی و هنری اعتکاف در لرستان برگزار می‌شود، بیان کرد: این جشنواره با حضور 100 مهمان خارجی و 300 مهمان کشوری روز پنجشنبه 28 دی‌ماه 1402 در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

قدرتی با اشاره به برگزاری جشن ولادت حضرت علی (ع) در شهرهای لرستان، گفت: این مراسم 13 رجب در امامزادگان، بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در جشنوارۀ چلۀ انقلاب در 24 رشته با شش محور از اول بهمن 1402 آغاز می‌شود، ابراز کرد: این جشنواره در سه مرحلۀ محله‌ای، شهرستانی و استانی برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

586629