با شور و منطق وارد عرصه انتخابات شوید/ نامزدها و مسئولان باید به مردم امیدواری دهند

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال این هستند که مردم را از حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خود نا امید کنند، گفت: لذا نامزدها و مسئولان باید به مردم امیدواری دهند و طوری عمل کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شود.
تصویر با شور و منطق وارد عرصه انتخابات شوید/ نامزدها و مسئولان باید به مردم امیدواری دهند

به گزارش سایت خبری پرسون، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: تاکید بنده به همه مردم این است که با شور و منطق وارد عرصه انتخابات شوند و مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشند تا بتوانیم با انتخابات پرشور آینده خوبی را برای کشور تضمین کنیم.

وی با بیان اینکه تمام نظامات حکومتی که مبتنی بر مردم سالاری و دموکراسی هستند، بر اساس رای مردم و نظر مردم تشکیل شده و اداره می‌شوند، افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز بر اساس قانون اساسی، بخش اعظمی از ارکان نظام ما بر اساس آرای مردم شکل گرفته است. از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد برگزاری مکرر انتخابات بوده.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی پس از پیروزی انقلاب، انتخابات بوده است، ادامه داد: مردم همواره با حضور پرشور در انتخابات ثابت کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

حاجی دلیگانی با یادآوری اینکه دشمنان همواره به دنبال این هستند که مردم را از حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خود نا امید کنند، گفت: لذا نامزدها و مسئولان باید به مردم امیدواری دهند و طوری عمل کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو می‌تواند توطئه دشمنان را نقش برآب کند، اظهار کرد: در طول عمر انقلاب اسلامی مردم خودشان با رای خود برای سرنوشت خود تصمیم گرفته اند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در مجلس تاکید کرد: هرچقدر که مردم در صحنه انتخابات گسترده‌تر و پرشورتر حضور پیدا کنند، نهادهایی که تشکیل می‌شود نیز قدرت و تاثیرگذاری بیشتری خواهند داشت.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات برای شکل‌گیری یک مجلس قوی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، گفت: برای اینکه امورات مملکت به بهترین وجه مدیریت شود ضروریست که مردم در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند تا فرد اصلح برای قانون گذاری بهتر و نظارت بر اجرای قانون انتخاب شود.

وی تاکید کرد: هرچقدر مردم در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و انتخاب‌های بهتری از بین گزینه ها داشته باشند، سبب می شود نهادی که با رای مردم شکل می گیرد از افراد موثرتر، متخصص تر و سالم تر تشکیل شود.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس در پایان تصریح کرد: حضور تفکرات و جریان‌های مختلف در دوره‌های مختلف، در قوه مقننه و قوه مجریه نشان داده که مردم حرف نهایی را می‌زنند و سرنوشت خود را خود تعیین می‌کنند.

منبع: تسنیم

586564