برفروبی معابر شهرک های صنعتی در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از برف روبی معابر و خیابان های شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: از بامداد امروز بازگشایی معابر این شهرک صنعتی از شتاب بیشتری برخوردار شده.
تصویر برفروبی معابر شهرک های صنعتی در اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون، هاشم علایی ۲۵ دی در جریان بازدید از آخرین وضعیت بازگشایی معابر شهرک صنعتی اردبیل ۱ اظهار کرد: برف روبی معابر شهرک صنعتی اردبیل ۱ از همان ابتدای صبح دیروز آغاز شده است و از بامداد امروز نیز بازگشایی معابر این شهرک صنعتی از شتاب بیشتری برخوردار شده است.
علایی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های های ممکن به منظور برف روبی و بازگشایی معابر شهرک‌های صنعتی استان تأکید کرد و افزود: علاوه بر استفاده از دستگاه های پیمانکاران این شرکت، واحدهای تولیدی نیز با اختیار قرار دادن انواع ماشین آلات، شرکت شهرک‌های صنعتی را در برف روبی معابر یاری رسانده اند که جا دارد از زحمات تمامی این عزیزان و مدیران شرکت‌های خدماتی تشکر و قدردانی شود.
وی بارش برف در برخی از مناطق شهرک‌های صنعتی استان را تا ارتفاع نیم متر برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه شاهد بارش رحمت الهی طی چند روز گذشته در استان بودیم که با یاری خداوند متعال و با همکاری واحدهای تولیدی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، بازگشایی معابر شهرک‌های صنعتی استان در حال انجام است.

منبع: ایسنا

586381