کلیه معابر و خیابان‌ شهرک‌ های صنعتی اردبیل بازگشایی شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: کلیه معابر و خیابان های شهرک های صنعتی استان که به علت بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.
تصویر کلیه معابر و خیابان‌ شهرک‌ های صنعتی اردبیل بازگشایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، هاشم علایی، ۲۷ دی در جریان بازدید از آخرین وضعیت معابر و خیابان‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اظهار کرد: خوشبختانه با لطف و رحمت الهی، شاهد بارش برف سنگین در سطح استان بودیم که ارتفاع برف در برخی از مناطق شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بیش از ۶۰ سانتیمتر نیز رسیده بود.

وی ادامه داد: از همان آغاز بارش برف، کارگروه مدیریت بحران شرکت شهرک‌های صنعتی تشکیل و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای بازگشایی معابر و خیابان‌های شهرک‌های صنعتی در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بسیج عمومی، بازگشایی معابر با همکاری شرکت‌های خدماتی، واحدهای تولیدی و مسئولان و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن این شرکت از همان صبح روز یکشنبه آغاز شد که جا دارد از زحمات تمامی مدیران شرکت‌های خدماتی و مدیران واحدهای تولیدی که با در اختیار قراردادن انواع ماشین آلات و دستگاه‌های سنگین، شرکت شهرک‌های صنعتی را در برف‌روبی معابر یاری رساندند، تشکر و قدردانی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اظهار کرد: طی چند روز گذشته تلاش شد با حضور و بازدید میدانی از شهرک‌های صنعتی استان، مدیریت و بازگشایی معابر به نحو مطلوبی به سرانجام برسد که خوشبختانه در حال حاضر، امکان تردد و عبور و مرور وسایل نقلیه در کلیه شهرک‌های صنعتی امکان پذیر بوده و بازدیدهای میدانی به منظور تسهیل تردد واحدهای تولیدی ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

586801