تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی فناوری نانو

مهلت ارسال مقالات به ششمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانوی انجمن نانوفناوری ایران (NCWNN۶) تا تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.
تصویر تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی فناوری نانو

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر نیک‌منش، دبیر اجرایی همایش با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال مقالات اظهار کرد: با توجه به استقبال جامعه علمی از این همایش و درخواست اساتید و دانشجویان مهلت ارسال مقالات به این همایش تا ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

دکتر نیک‌منش افزود: سعی بر این است در این همایش فضایی فراهم شود که محققان و فناوران برجسته از دانشگاه‌های مختلف کشور در این همایش شرکت کنند و پژوهش‌های محققان در عرصه‌های مرتبط با فناوری نانو مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد.

«ششمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو- انجمن نانوفناوری ایران» در تاریخ ۲ و ۳ اسفند ۱۴۰۲ در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار خواهد شد.

«علوم نانو»، «نانومواد/نانوساختارها/سنتز و کاربرد»، «نانوفناوری/انرژی، پتروشیمی، دریا و محیط زیست»، «نانوفناوری/ مهندسی، پزشکی و داروسازی»، «محاسبات و مدل‌سازی در مقیاس نانو» و «نانوفناوری/تجاری‌سازی/اقتصاد و بازار» از جمله محورهای این همایش علمی محسوب می‌شوند.

به نقل از ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت https://ins-conf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

575584