مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

در زمینه جذب حامی مالی دستاوردهای خوبی نصیب کشتی زنجان شده است

جواد بازرگان با اشاره به اینکه جذب حامیان مالی امر بسیار ضروری برای پیشبرد اهداف به شمار می‌رود، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به گزارش عملکردی که هیأت کشتی زنجان در مجمع ارائه کرد، معتقدیم در زمینه جذب حامی مالی نیز دستاوردهای خوبی نصیب کشتی زنجان شده است.
تصویر در زمینه جذب حامی مالی دستاوردهای خوبی نصیب کشتی زنجان شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد بازرگان ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیأت کشتی استان زنجان که با حضور دبیر فدراسیون کشتی در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با تاکید بر اینکه یکی از عوامل مهم در ماندگار نام تختی، منش پهلوانی و روحیه جوانمردی وی بود، گفت: این روحیه پهلوانی باید در همه ورزشکاران نمود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در هیأت کشتی استان زنجان زمینه برای حضور همه سلایق فراهم شده است، افزود: در طول چهار سال گذشته شاهد استفاده هیأت کشتی زنجان از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این رشته در استان بودیم که این مهم باعث شد تا کشتی در این مدت به جایگاه واقعی خود نزدیک‌تر شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه فارغ از بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی ارزشمند در این هیأت، جذب حامیان مالی نیز امر بسیار ضروری برای پیشبرد اهداف به شمار می‌رود، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به گزارش عملکردی که هیأت کشتی زنجان در مجمع ارائه کرد، معتقدیم در زمینه جذب حامی مالی نیز دستاوردهای خوبی نصیب کشتی زنجان شده است که امیدواریم تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه، یکی از رموز و فاکتورهای موفقیت در ورزش، حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف در ترکیب تیم‌های ملی است، خاطرنشان کرد: کشتی زنجان در سال‌های اخیر دو ورزشکار و یک مربی به تیم‌های ملی معرفی کرده است که این خود بیانگر آن است که هیأت کشتی زنجان در سال‌های اخیر روند درستی را برای رسیدن به اهداف خود طی کرده است.

گفتنی است، در مجمع انتخابات هیأت کشتی استان زنجان عباس محمدی با کسب ۲۳ رأی از ۲۳ رأی مأخوذه قاطعانه برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

منبع: مهر

575449