رفتن گل‌محمدی همه را شوکه کرد

محمد عمری ستاره جوان پرسپولیسی‌ها ضمن اشاره به این که فوتبالش را مدیون یحیی گل‌محمدی است، می‌گوید جدایی این سرمربی شوک بزرگی به سرخ‌ها بود.
تصویر رفتن گل‌محمدی همه را شوکه کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالی که همه منتظر حضور پرقدرت پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی بودند، استعفای یحیی گل‌محمدی شوک بزرگی را به مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و بازیکنان این تیم وارد کرد. پرسپولیس بلاتکلیف ترین تیم حال حاضر فوتبال ایران است و شرایط این تیم هوادارانش را نگران کرده است. به بهانه رفتن گل‌محمدی با یکی از ستاره‌های پرسپولیس تماس گرفتیم تا در این خصوص با او صحبت کنیم. محمد عمری وینگر سرعتی و تکنیکی پرسپولیسی‌ها که یحیی از تیم‌های پایه او را به تیم اصلی آورد و کم کم به بازیکن فیکس پرسپولیس تبدیل شد. عمری که شایعه سرباز شدن و جدایی اش از پرسپولیس هم به گوش می‌رسید، می‌گوید تا پایان فصل در تیمش می‌ماند. گفت‌وگوی ما با یکی از کشف‌های یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

مهم ترین اتفاق این روزهای پرسپولیس ماجرای جدایی یحیی گل‌محمدی است. از تصمیم نهایی یحیی خبر داری؟
واقعیت را بخواهید خبری ندارم. من هم مثل بقیه در رسانه‌ها اخبار را دنبال می‌کنم و نمی‌دانم چه می‌شود. تا جاییکه می‌دانم هیچکس از جدایی آقا یحیی خبر نداشت و خودمان هم در رختکن بعد از بازی مقابل مس رفسنجان متوجه این اتفاق شدیم. واقعا شوک بزرگی بود و هیچکس انتظار چنین تصمیمی را نداشت.

به نظر تو دلیل اصلی استعفای گل‌محمدی چه بود؟
خب ما در این فصل مشکلات زیادی داشتیم و فکر می‌کنم حواشی و مشکلات به وجود آمده برای تیم باعث این اتفاق شد. همانطور که خود آقا یحیی گفته بود از شرایط به وجود آمده خسته شد و دیگر نمی‌توانست به کارش ادامه دهد. روزهای بسیار خوبی در کنار آقا یحیی داشتیم ولی متاسفانه او این تصمیم را گرفت و فکر می‌کنم روی تصمیمش هم مصمم است.

تو یکی از کشف‌های یحیی گل‌محمدی بودی و برای اولین بار توسط او به تیم بزرگسال دعوت شدی و برای پرسپولیس به میدان رفتی.
بله من هیچوقت آن روزها و محبتی که آقا یحیی به من کرد را فراموش نمی‌کنم. او هم مربی بسیار خوبی است و هم شخصیت بزرگی دارد. کارنامه اش هم نیازی به تعریف من ندارد. من به شخصه فوتبالم را مدیون او هستم و این موضوع را هیچوقت فراموش نخواهم کرد. امیدوارم اگر آقا یحیی واقعا تصمیم برای جدایی دارد، در ادامه مسیر زندگی اش همیشه موفق باشد و بهترین اتفاقات برای او رقم بخورد.

خبر داری در صورت جدایی گل‌محمدی چه کسی قرار است جانشین او شود؟
نه واقعا بی اطلاع هستم و نمی‌دانم برنامه باشگاه چیست. فعلا در تعطیلات هستیم و استراحت می‌کنیم. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد. ما سرباز پرسپولیس هستیم و وظیفه داریم کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم تا هواداران از ما راضی باشند.

گفتی سرباز، قرار است از پرسپولیس جدا شوی و به ملوان بروی؟
با توجه به قوانین موجود و شرایطی که وجود دارد، من می‌توانم تا پایان فصل در پرسپولیس بمانم. به همین خاطر قرار نیست از تیم جدا شوم و تا آخر فصل در خدمت پرسپولیس هستم. فعلا هم استراحت می‌کنیم تا زمان شروع تمرینات را به ما اعلام کنند تا در تمرینات شرکت کنیم.

قبول داری پرسپولیس در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت؟
خب شرایط تیم ما در نیم فصل اول خاص بود. تیم ما مصدومان زیادی داشت و همین موضوع کار ما را سخت کرد. بعد از حذف از آسیا تیم ما از نظر روحی افت کرد و چند نتیجه بد کسب کردیم. با این حال در جدول اوضاع ما بد نیست و فاصله کمی با صدر جدول داریم. می‌توانیم در نیم فصل دوم جبران کنیم و من به هواداران عزیزمان که نگران هستند می‌گویم که کل تیم همه تلاشش را خواهد کرد تا بهترین نتایج را در نیم فصل دوم کسب کنیم و اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم. پرسپولیس همیشه برای قهرمانی می‌جنگد و شک نکنید تا روز آخر دست از تلاش برنمی‌داریم و برای موفقیت پرسپولیس و هوادارانش می‌جنگیم.

منبع: خبرورزشی

575123